Dagens klokke

Da jeg stod opp i dag sto det en liten krabat i gangen og ventet på meg.
P1000430.jpg


Jeg sa god morgen og lurte på om han ville stå modell for noen bilder for meg. Han hadde det veldig travelt, men svarte nølende at det var greit.
P1000425.jpg

P1000427.jpg

P1000433.jpg


Vi hadde en lengre diskusjon hvor jeg ba han stå stille på bildene, og han prøvde å forhandle frem en bedre avtale på royalties. Det ble amper stemning og jeg kastet han til slutt ut;)

(Beklager dårlige bilder, jeg hadde et noe urolig motiv)

OT: men...

http://www.onemotion.com/flash/spider/
 
Nyervervet vintage Omega Seamaster 120m

Det årvåkne øyet ser nok hvilken scene jeg har forsøkt å gjenskape her. Dog ikke Rolex.
Klokken er fra 1969, i meget god stand og aldri refinished i noen som helst grad. I mine øyne er dette en flott klassiker som av mange blir oversett pga storebror 300 WatchCo.
DSC00277.jpg
 
Det årvåkne øyet ser nok hvilken scene jeg har forsøkt å gjenskape her. Dog ikke Rolex.
Klokken er fra 1969, i meget god stand og aldri refinished i noen som helst grad. I mine øyne er dette en flott klassiker som av mange blir oversett pga storebror 300 WatchCo.
DSC00277.jpg

Den var jo rett og slett nydelig :D

Men, mitt øye er ikke så årvåkent på denne tiden av døgnet... Opplys meg, er du grei ;)
 
Den var jo rett og slett nydelig :D

Men, mitt øye er ikke så årvåkent på denne tiden av døgnet... Opplys meg, er du grei ;)

Prøvde bare å spille litt på Sean Connerys markedsføring av Rolex i Goldfinger;) Resultatet ble vel så som så, men....
bondrolex.jpg
 
Hadde egentlig ikke tenkt å poste dagens klokke i dag. Men dette har blitt et slags rituale de dagene jeg har tid til det. Kaffekos & Sonen! IWC på armen.:cool:
47550a6f.jpg
 
Milde måne for ei flott klokke Moore! (lar du chronoen gå hele tiden ved normalt bruk eller var det bare for syns skyld når bildet ble tatt?)

Jeg har hatt denne i nesten ei uke i strekk nå. Nato er sommerens bekledning, det er sikkert. Meget comfortable å gå rundt med :)
Dagens bilde
4884717096_e78e3f2140_z.jpg
 
Og med det ble dagen min bedre.
Jeg synes dette er et ikon av et ur.
Et stykke kunst.:D

Milde måne for ei flott klokke Moore! (lar du chronoen gå hele tiden ved normalt bruk eller var det bare for syns skyld når bildet ble tatt?)

Jeg har hatt denne i nesten ei uke i strekk nå. Nato er sommerens bekledning, det er sikkert. Meget comfortable å gå rundt med :)

Takker så mye, karer!

Frodo; - Vakker IWC. Vi har samme morgenrituale forøvrig, ser jeg....;)
Ragamuffin; - Tøft ur på Nato du har! Ellers så går chrono'en, ja. Det er normaltilstanden. Trives med å betrakte visernes flyt over skiven....;)
 
Ragamuffin; - Tøft ur på Nato du har! Ellers så går chrono'en, ja. Det er normaltilstanden. Trives med å betrakte visernes flyt over skiven....;)

Jo takk for det :) Jo det var jo egetlig ikke så dumt det...noe å tenke på til neste gang jeg går med chrono klokke :)
 
Dagens klokke blir en av disse to. Klarer ikke helt å bestemme meg, så siden jeg bare pusler hjemme bytter jeg mellom de to.

1. Vintage Omega Seamaster 120m på Bond nato.
005-1.jpg


008-1.jpg


2. Omega Aqua Terra på rød nato.
010.jpg


011.jpg
 
iPad portfolio?

Frodo: Er det en iPad jeg ser på morgenbildet ditt? I så fall; hva heter sleeven du har den i?