Dagens klokke

Spriter opp den "kjedelige" Aqua Terraen med blå nato:cool:
059.jpg

Frisk combo det der :D
 
Dom Perignon vintage 88 :cool: denne er vel ganske verdifull?
Drakk opp en vintage 98 for litt siden, følte den var blitt gammel :p men ikke noe i forrhold til din :p men godt var det!...

Jeg så litt på prisene på Dom Perignon i Frankrike i sommer, og uten å ha noe kjempegreier på disse tingene, registrerte jeg at flasker fra 1988/90/92 (som selgeren forsikret meg om at var exceeeeellent and rrrready for drinking now) lå på rundt 2-300 euro.

Legger ved et foto av dagens klokke for å ikke gå helt OT.....
IMAG0230.jpg
 
Breitling og cruiseskip på vei inn fjorden

Deilig å ha fri om morgenen, men ikke fullt så gøy å jobbe til 22:00 på en fredag kveld. :(

L1010579.jpg

L1010580.jpg
 
Dom Perignon vintage 88 :cool: denne er vel ganske verdifull?
Drakk opp en vintage 98 for litt siden, følte den var blitt gammel :p men ikke noe i forrhold til din :p men godt var det!...

Prisene som krille anslår med 200-300 euro høres fornuftig ut. Drakk en 88 for ca 3 år siden og den var helt fantastisk! Har kun den ene flasken igjen og den ryker ved en passende anledning :)
 
Prisene som krille anslår med 200-300 euro høres fornuftig ut. Drakk en 88 for ca 3 år siden og den var helt fantastisk! Har kun den ene flasken igjen og den ryker ved en passende anledning :)

Har en 85. Noen som mener det er mulig å drikke den?
 

To kolleger av meg snakket så mye om å feste sammen med Bache Gabrielsen at en tredje kollega til slutt spurte om hvem denne personen var og hvorfor de var så opptatt av å invitere vedkommende med på fest :p