Dagens klokke

Vant 6-4 6-3 i dag også;)
cSu6Hh1.png
 
Jeg skrev "Hva er prisen også? Så at den Miyota utgave var 545$"
Hvis jeg spør om prisen når jeg nevner den Miyota versjon sin pris, det er fordi selvsagt, jeg spør om ETA versjon sin pris. Jeg spør ikke om det jeg vet…
De urkassene er ikke lagt i New-Zealand. De sier "Our Vintage Style roll case is made to a very high quality here in Auckland while all the watch components are sourced from overseas... " eller Kina for kassene.
Og det er vel kjent med Margrette.
Den "vintage style roll case" er en box sannsynnligvis : "...our signature vintage style roll case which is made from high grade New Zealand canvas"… Jeg tror at du vet hva er "canvas".
ETA utgaver er vanligvis dyrere en Miyota versjoner, da ja, det er ikke "billig" for meg...

Dette er ikke tråden for videre polemikk @Hammerfjord.
 
Redigert av en moderator:

Ingen tvil om at det skjuler seg smuss under panseret hos noen merker i forhold til den swissness-loven, men dette og mange andre tråder er ikke plassen å diskutere det og drive "opplysningsarbeid". Du har startet en egen tråd som jeg har lest med interesse på og setter pris på om diskusjonen holder seg der. Digresjoner er vel og bra, men det du holder på med nå går over en grense der det bare blir et irritasjonsmoment og spam. Alt i alt synes jeg du er et friskt pust på TS men du gjør deg selv en bjørnetjeneste med diskusjoner som dette utenfor topic i flere tråder..
 
Ingen tvil om at det skjuler seg smuss under panseret hos noen merker i forhold til den swissness-loven, men dette og mange andre tråder er ikke plassen å diskutere det og drive "opplysningsarbeid". Du har startet en egen tråd som jeg har lest med interesse på og setter pris på om diskusjonen holder seg der. Digresjoner er vel og bra, men det du holder på med nå går over en grense der det bare blir et irritasjonsmoment og spam. Alt i alt synes jeg du er et friskt pust på TS men du gjør deg selv en bjørnetjeneste med diskusjoner som dette utenfor topic i flere tråder..

Jeg gjør meg ingen bjørnetjeneste siden jeg kommer ikke her for å bli populær.
Og da fordi jeg sagt sannheten om Margrette, er det ikke bra?
Det er du akkurat nå som blander deg inn som en Zorro som driver med "jeg skal sette en punkt til det fordi jeg er mannen".
Ikke kom der du: Du har faktisk en provoserende avatar for å komme sånn...
 
Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.
- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!

Bare refererer til reglene for dagens klokke...
Så vidt jeg kan se, står det ikke noe om kverulering og kranglig her, finner ikke det mellom linjene heller, men at man skal vise hvilken klokke man har på seg.
 
Jeg gjør meg ingen bjørnetjeneste siden jeg kommer ikke her for å bli populær.
Og da fordi jeg sagt sannheten om Margrette, er det ikke bra?
Det er du akkurat nå som blander deg inn som en Zorro som driver med "jeg skal sette en punkt til det fordi jeg er mannen".
Ikke kom der du: Du har faktisk en provoserende avatar for å komme sånn...

Er du helt idiot eller bare later du som fordi det passer seg i situasjonen?
 
Nok nå, gutter. Hold kranglingen til tråder hvor man driver med slikt, her poster vi klokkebilder. Dagens klokkebilder.

edit, On Topic:

 
Redigert:
Jeg gjør meg ingen bjørnetjeneste siden jeg kommer ikke her for å bli populær.
Og da fordi jeg sagt sannheten om Margrette, er det ikke bra?
Det er du akkurat nå som blander deg inn som en Zorro som driver med "jeg skal sette en punkt til det fordi jeg er mannen".
Ikke kom der du: Du har faktisk en provoserende avatar for å komme sånn...
I denne tråden. Hvis jeg en gang poster et bildet av en klokke jeg er glad i med en kommentar om at det er mye klokke for pengene og du er uenig, kan jeg da i dette tenkte tilfelle be deg holde det for deg selv?

På samme måte som om jeg forteller deg hvor vakker jeg syntes min samboer er, så er jeg egentlig ikke interessert i din ærlige mening om du skulle være uenig. Da er det bedre om du rister litt oppgitt på hodet for deg selv.
 
heheh, det er lett å la seg friste noen ganger!! :D

67E953D6-5D79-45D0-8A8C-E3E6334AF2D4-490-0000004E29C22E42_zps625fec0e.jpg

(edit: bildet er tatt i dag, men vist tid er litt "optimistisk")
 
Redigert: