Dagens klokke

Rolex idag..
IMG_0391.jpg
 
Jeg hadde ikke tilgang til pc i går så jeg frister meg til et gårsdagens klokke - bilde (umulig å se datoen på EZMen uansett, men ærlighet varer lengst).

Sesongens fineste skitur med varmende sol, bærende skare toppet med 4 cm styresnø, godt selskap, Einsatzzeitmesser im Einsatz over jakken (et eller annet må man jo bruke diver extension til) og veldig ivrig drahjelp.
EZM3_Franz.jpg
 
"Utrolig flott den Tudor Chronoèn din også og jeg ser freem til å se de andre urene
i bakgrunnen på armen din også" - tombs

Ja, da har du flaks idag - for i dag var det BaliHa'i-tid! Dette er Nr 015/100, og jeg liker å tro at det er den eneste av sitt slag i Norge.
 
Balihaiène er kule. Har for pinglete håndledd for de desverre, så alt jeg kan briefe med er T skjorta:mrgreen: Chris fra Balihai sendte meg denne, som du kan se fyller jeg den ut med min sinnsyke fysikk8)

20091201-DSC_0251.jpg
 
656b26b7.jpg

Det ble IWC i dag. Skal være med på stor presentasjon etterpå.
Feil dato så jeg akkurat nå... Må stilles umiddelbart! Får nesten kollaps hvis en så viktig detalj er feil!
Sånn er vi her på Sindsykeasylet...
 
Mye fint om dagen! Pepsi GMT-Master II på meg, men jeg gidder ikke ta enda et crappy bilde med mobilen :p