GrimReaper
Støttemedlem
For oss uinnvidde på fb. Hva kommer en sånn flott klokke til å ende på? Og hvordan i alle dager tør noen å legge ut noe så dyrt uten minstepris? 
93500krFor oss uinnvidde på fb. Hva kommer en sånn flott klokke til å ende på? Og hvordan i alle dager tør noen å legge ut noe så dyrt uten minstepris?![]()
Ja, det må kunne sies å være et meget godt kjøp. Den er helt utrolig flott med den grønne skiven. Jeg holdt på å kjøpe den blå rett før covid, men da lå den litt over budsjett ny. Mener den lå på rundt 120k i butikk den gangen.93500kr
Hadde nok endt på mer enn 93,5 om jeg hadde vært hjemme, og ikke på Granca i to uker til. Ja, ja. Lenge mellom hver gang et classy grønt sportsur dukker opp.Ja, det må kunne sies å være et meget godt kjøp. Den er helt utrolig flott med den grønne skiven. Jeg holdt på å kjøpe den blå rett før covid, men da lå den litt over budsjett ny. Mener den lå på rundt 120k i butikk den gangen.
@ToddaLongines Spirit Zulu Time i 42 mm i riktig fargekombinasjon og til det jeg vil hevde er en god pris (22k). Kan anbefale modellen varmt!
![]()
Longines Spirit Zulu Time 42 mm | FINN-torget
Selger min Longines Spirit Zulu Time 42 millimeter «true» GMT på bakgrunn av lite armtid. Denne klokken er for flott til å ikke skulle brukes. Jeg opplever dennwww.finn.no
Alt for stor for meg (i alle fall lug-to-lug). Jeg har den i 37 mm med oppgradert lenke og reim.
Det var 39 du testa sist?Alt for stor for meg (i alle fall lug-to-lug). Jeg har den i 37 mm med oppgradert lenke og reim.
Vis vedlegg 361623
Jeg forstod det slik at sammenlignet med 42 mm har 37 mm quick-release på lenka. Men nå ble jeg veldig usikker...
@Oddemann Det er 39 mm Zulu GMT jeg har kikket på i det siste.
Nedre Slottsgate