Det betyr at det er en skive som er laget til å passe klokken men ikke av produsenten selv.Hjelp en stakkar med definisjonene her - betyr "ettermarkeds" at det er feik?
Det betyr at det er en skive som er laget til å passe klokken men ikke av produsenten selv.
Så ja - fake.
Fake er faker og fake skal rapporteres. Jeg slang inn en rapport:Det betyr at det er en skive som er laget til å passe klokken men ikke av produsenten selv.
Så ja - fake.
Originalskive til klokken selges i egen annonse.Fake er faker og fake skal rapporteres. Jeg slang inn en rapport:
Klokken er ikke ekte - skiven er fake. Selger skriver at skiven er "ettermarked". Men han skriver også
"Denne Rolex Daytona kommer med alle nødvendige dokumenter, inkludert boks, sertifikat, tags og annen dokumentasjon. Dette garanterer klokkens autentisitet og gir deg tryggheten om at du kjøper et ekte kvalitetsprodukt.
En unik klokke for VIP-kunder
Denne modellen er vanligvis reservert for VIP-kunder og er nesten umulig å få tak i uten å ha en lang kjøpshistorikk hos autoriserte Rolex-forhandlere. Med en eksklusiv meteorittskive, blir hver klokke unik med sitt eget mønster. Dette er en sjelden mulighet til å eie en Rolex Daytona som er helt unik."
Dette er åpenbart gjort for å svindle folk til å tro at de får nettopp en sjelden modell. I stedet får de en vanlig modell med skive som er FAKE - en PIRATKOPI - ikke "ettermarked".
Hahaha, så du får ikke en gang en hel ekte klokke! Da er jo beskrivelsen helt på viddene. Klokkens autentisitet garantert, men ikke en gang delene til en hel, ekte klokke følger med. Fy f.Originalskive til klokken selges i egen annonse.
Nei.
"Ettermarkeds meteorittskive som gir klokken et unikt..."
På chrono starter de fra 37-48k usd.
Var det ikke noe samarbeid med SAS eurobonuspoeng også tro. Men jeg fikk en mail om at hvis man kjøpte en sånn så fikk man nok poeng til å reise t/r Miami.Ikke dagens, men 2.- 4. maiVis vedlegg 367917
Første gang jeg har sett klokkemerke på DnBs Supertilbud
heyerdahl.no
![]()
Blancpain Villeret | FINN-torget
Blancpain Villeret Ultra-Slim selges. Helt ny original buckle og alligator rem satt på før salg. Noe merker rundt om på urkassen. Har prøvd så godt som muliwww.finn.no