Dagens kjøpetips

Om prisen er god eller ikke kan jeg ikke uttale meg om, men det er sjeldent Speedmaster Alaska Project er til salgs i norge:
 
Om prisen er god eller ikke kan jeg ikke uttale meg om, men det er sjeldent Speedmaster Alaska Project er til salgs i norge:
Selger er også definitivt good guy og semi-aktiv her inne:)
Eller hva @iron-man ?
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen
Takk for gode ord. Ja nå selges uret som startet hele klokke galskapen for min del. Litt vemodig, men håper den finner en som kan bruke den mer enn jeg har kunnet. Den ble en safe-queen
Sjekket med deg i 2013/14 om det var mulig å kjøpe den, men den gang var det en keeper.:mrgreen:
Skulle gjerne slått til nå, men så var det kronene da...:confused:
 
A43D1571-815C-4630-8E34-A85BD724FF54.png


Kjenner ikke selger så det er sagt. Utrolig flott ur og komplikasjon.
 
Hvorfor utført service på en klokke fra 2017?
Noen er litt paniske med service på ur, og sammenligner med en bil som skal ha service ofte hvert år.
En kjenning har en gammel gull Omega Constellation som han bruker til 17 mai, i bryllup og i julen. Den passer han på at får service før hver julesesong.
 
  • Haha
Reaksjoner: Oddemann
Microbrand Zelos har en ny batch med dykkerklokker i butikk nå. Synes de tilbyr bra spesifikasjoner for 370$, noen varianter er allerede utsolgt så velger å gi en heads-up hvis noen skulle være interessert :)
EA5F770D-DF24-4B1C-A1F6-8348BDD393CC.png
 
Hm, hvordan er bruktprisene på PO i diverse størrelser? Ikke at jeg planlegger en invistering.

E: Helsike, fem år siden siste gen PO i år. Kommer garantert nye modeller.
 
Redigert: