Oddemann
Støttemedlem
37mm27k for en sprett ny mekanisk GS er det heller ikke noe å si på.
37mm27k for en sprett ny mekanisk GS er det heller ikke noe å si på.
Vis vedlegg 189319
Outlet | Nettbutikk | Urmaker J. Gjertsen
Se vårt utvalg av outlet-produkter og kjøp trygt fra autorisert forhandler. Garanti og forsikring. Fri frakt og rask levering.urmakergjertsen.no
Og vi andre venter spent på bilder. Gratulerer med nyttTakk for tips! Jeg kastet meg på, da er det bare å sette seg foran postkassa og tvinne tommeltotter..
Takk for tips! Jeg kastet meg på, da er det bare å sette seg foran postkassa og tvinne tommeltotter..
Den har ligget usolgt lenge (vi snakker fra typ 2019 lenge). Så nei, er nok ikke noe spesielt god pris...https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=164865941
Er ikke dette en ganske overkommelig pris?
Den har ligget usolgt lenge (vi snakker fra typ 2019 lenge). Så nei, er nok ikke noe spesielt god pris...
Lå nettopp ute en 372 til 48k (tror jeg), og den står til reservert nå. Så er sikkert ikke veldig langt unna markedsprisSteike. Anser meg som ok oppdatert på klokkepriser i disse tider, men går det så trådt for Panerai om dagen?
Kun Invicta som har så gode rabatterTidenes deal eller tidenes misforståelse av prosenter/norsk bokmål?
Vis vedlegg 192047