Pam 111 til 19k inkludert Panerai lenke! Riktignok drøye 7 år gammelt ur, og uten boks/papirer, men likevel veldig billig.
Panerai 111 - FINN Torget
Akkurat denne diskuteres under Sikker handel i Kjøp/Salg-avdelingen nå.. Er noe som skurrer med den.
Pam 111 til 19k inkludert Panerai lenke! Riktignok drøye 7 år gammelt ur, og uten boks/papirer, men likevel veldig billig.
Panerai 111 - FINN Torget
Ligger en med hvit skive her på k&S....Dette er jo relativt rimelig. Hadde den vært hvit hadde jeg nok kontaktet selger og sjekket litt...
Ulysse Nardin Marine Diver 2004 - FINN Torget
Akkurat denne diskuteres under Sikker handel i Kjøp/Salg-avdelingen nå.. Er noe som skurrer med den.
Sub meg her og meg der. Dette uret er så tøft at det får barn til å gråte. Bare å høre modelnavnet uttalt er som å bli kjeppeprylt av bryggesjauere.
Hvorfor prostituerte jeg meg ikke mens rumpa fortsatt var snert i , da hadde jeg slengt dollar i bordet for dette sinnsyke uret herDet MÅ bli på sonen folkens!!
http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8...master-compressor-navy-seals-automatic-14929/
Omega Railmaster rose gold, for ei nydeleg klokke:
OMEGA SEAMASTER RAILMASTER XXL CHRONOMETER ! ROSE GOLD ! LIMITED ! 134/157 | eBay
Får lyst til å snipe denne auksjonen. Er denne reell?
Ville ikke godeste umaker Bjerke oppdaget om det var snakk om en fake, eller er det "beviset" kun en standard verdivurdering uten nærmere sjekk av uret?
Har forsøkt å kontakte selger flere ganger (første gang like etter at annonsen ble lagt ut), men ikke respons på verken telefon eller sms.
Er sikkert litt for godt til å være sant dette. Bildene er for dårlige til å si noe konkret.
Snakket med fyren. Virket som en real fyr. Gjorde konkret, solid avtale om kjøp. Fikk så sms tilbake at klokken var solgt av hans kone. Etter ny tlfsamtale viste det seg at han selvsagt holder budrunde, da han begynner å forstå at det er en attraktiv klokke. Han virket fullstendig overrasket over respons og str på budene. Insisterte på at alt ok med klokke, sertifikat og nr.
Veldig skuffet over at avtalen ble brutt av selger.
Noe her som ender opp med den?