Dagens kjøpetips

Zenith G381 fra Antiquorum

Det skal selges en Zenith G381 fra 1969/70 på Antiquorums auksjon i Hong Kong i morgen (side 18) Hvis den går innenfor estimatet på 2.000 - 3.100 usd, så kommer jeg til å bli pottesur for at jeg ikke hadde tid til å registrere meg i dag.

Ja, ja. Jeg har vel nok Zenither da.

24.jpg

Ultimate Rolex Daytona Book

Sliter du med å finne gaver til dine WIS venner?

Hva med en liten bok om Rolex Daytona? Den er bare 58 x 42 cm, 608 sider og 12 kilo. Inneholder 2000 tidligere upubliserte bilder av Daytona modeller. Den blir levert i en egen smakfull trekasse som veier 7 kg.

Pris sier du? Ikke mer enn skarve 4000 euro...(nr 0-399), dersom du bestiller etter nr 399 er prisen 6000 euro... nåverende nr er 216....

Du kan også kjøpe miniatyr utgaven av boken. Den 15,6 x 12,3 cm ekskl. eske/kasse og veier i underkant av 4 kg. Den koster kun 380 euro.

Går du for storeslem så får du også miniatyrboken med på kjøpet.

Boken kan kjøpes her.

Megafett ur. :D Føler virkelig at hvis jeg skulle hatt ett ur som beater, så er det en meget sterk kandidat. tør si topp 3.

Sub meg her og meg der. Dette uret er så tøft at det får barn til å gråte. Bare å høre modelnavnet uttalt er som å bli kjeppeprylt av bryggesjauere.

Hvorfor prostituerte jeg meg ikke mens rumpa fortsatt var snert i , da hadde jeg slengt dollar i bordet for dette sinnsyke uret her :D:D Det MÅ bli på sonen folkens!!
http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8...master-compressor-navy-seals-automatic-14929/

Smaken er som baken. Leitar du lenge nok så finn du sikkert nokon som vil ha rumpa di slik den er i dag:)

Omega Railmaster rose gold, for ei nydeleg klokke:

OMEGA SEAMASTER RAILMASTER XXL CHRONOMETER ! ROSE GOLD ! LIMITED ! 134/157 | eBay

Får lyst til å snipe denne auksjonen. Er denne reell?

Kan ikke si hverken bu eller bæ på klokkens autentisitet, syns riktignok graveringen/teksten på baklokket, og klistremerket, såg litt så som så ut - var dessuten ganske dårlige bilder.

Personlig ville jeg styrt milevis unda, mye på grund av at selger var så "snakkete" - ringer bjelle hver gang papirer er borte fordi vi gifter oss/flytter/har hund/er papirallergiker.
Han har heller ikke solgt dyre ting før, bedyrer han selv.
... CAPS-LOCK anyone?

Men skulle du slå til så er vi med på å gledes over unbox :)