Dagens kjøpetips

Fikk ikke svar hverken på mail eller telefon enda jeg la inn et "anstendig" bud... Står bud på 23 i annonseteksen ser jeg. Fortsatt meget billig.. Hvorfor kjøpte ikke kollegaen den der og da hvis det var så bra deal!? Også litt merkelig:rolleyes:

Nei, ikke noe svar... :( og jeg kom også med bud over 23.000,-. Mulig vedkommende sparer opp interesserte til budkrig? Vi snakker tross alt om en fat lady a.k.a Sophia Lauren her ;)

Fikk ikke svar hverken på mail eller telefon enda jeg la inn et "anstendig" bud... Står bud på 23 i annonseteksen ser jeg. Fortsatt meget billig.. Hvorfor kjøpte ikke kollegaen den der og da hvis det var så bra deal!? Også litt merkelig:rolleyes:

La oss forsøke å lese nøyaktig hva jeg skrev igjen nå da... ;)

"Min kollega så denne" hvor denne i denne settingen refererer til annonsen og ikke klokken, hvorpå jeg heller ville ha skrevet "min kollega så på denne" eller "så på klokken" ;).

Han dro ikke ut for å se på den fordi han ikke er i byen og personlig ville jeg ikke risikere å komme i nærheten om den var for fin....

Urverket.no tar den helt ut på gull Sub.. 141K for flett ny:confused::confused: Solgte ikke Mogens en på Ts for ca 169? Veiledende er 205K, så dette er alstå 64K rabatt :eek:
GI BORT SUB 141 K

rolex-submariner-116618_MED.jpg

Det var vel hos Urverket den opprinnelig ble kjøpt da regner jeg med, pen fortjeneste iallfall ;)!

AW:)

Nope. Min kom fra norsk forhandler som det sto. Om Urverket klarer å levere til denne prisen vet jeg ikke, men det er nok neppe mer enn en.

Regner med det er mange flere enn meg her som har bestilt klokker i gråmarkedet de ikke klarer å skaffe allikevel. Tipper riktignok at Urverket har en på hånden siden de annonserer på denne måten, men siden den har fått eget modellnummer er det nok for å kunne begrense "lagerbeholdningen" slik at ikke flere kan bestilles...

Nope. Min kom fra norsk forhandler som det sto. Om Urverket klarer å levere til denne prisen vet jeg ikke, men det er nok neppe mer enn en.

Regner med det er mange flere enn meg her som har bestilt klokker i gråmarkedet de ikke klarer å skaffe allikevel. Tipper riktignok at Urverket har en på hånden siden de annonserer på denne måten, men siden den har fått eget modellnummer er det nok for å kunne begrense "lagerbeholdningen" slik at ikke flere kan bestilles...

Kanskje en retur ala angrefrist minus deres profitt for å bli kvitt noe som ikke nødvendigvis er 100% nytt lenger...

Mulig urverket har fått en avbestilling da, men heller ikke helt umulig at urverket.no også samarbeider med norsk AD.

AW

Godt humør i dag? Mine to ;) var ikke nok til å få det frem at du ikke skulle ta tilsvaret på din anklagende post så alt for seriøst for å la det ligge?

OK....:rolleyes:

hehe.. ja hva skal man si? Når du referer til at din kollega "så denne" hørtes det så spesielt ut, spesielt når hvem som helst vha et par tasteklikk kunne "se denne på finn". Uansett jeg legger meg flat for at jeg ikke klarte å tolke ditt hen at det bare var annonsen din kollega så. Jeg så den også :eek:

Tror også det er mulig å få inntil 30% rabatt hos norsk AD på en helgull Rolex ;)

AW

Jøss? Av erfaring? Ble interessant nå.
Med mye krangling er erfaring 5% hos de mest konservative. Men så har du noen sør - og nordlendinger som dobbler denne :) Men avanse på gullklokkene er jo også helt annerledes som jeg har forstått det. :eek:

Jøss? Av erfaring? Ble interessant nå.
Med mye krangling er erfaring 5% hos de mest konservative. Men så har du noen sør - og nordlendinger som dobbler denne :) Men avanse på gullklokkene er jo også helt annerledes som jeg har forstått det. :eek:

På en helgull Rolex så er dette min erfaring ja. AD sitter alikevel igjen med ca 10%, i tillegg så kan han få kjøpt flere av de populære modellene dersom helgull "kvoten" er oppfylt.

På en helgull Rolex så er dette min erfaring ja. AD sitter alikevel igjen med ca 10%, i tillegg så kan han få kjøpt flere av de populære modellene dersom helgull "kvoten" er oppfylt.

Må ta en prat med AD snart kjenner jeg :) Anders sitt gullhysteri har virkelig smittet over...