Fikk ikke svar hverken på mail eller telefon enda jeg la inn et "anstendig" bud... Står bud på 23 i annonseteksen ser jeg. Fortsatt meget billig.. Hvorfor kjøpte ikke kollegaen den der og da hvis det var så bra deal!? Også litt merkelig![]()
jeeezus...
Urverket.no tar den helt ut på gull Sub.. 141K for flett nySolgte ikke Mogens en på Ts for ca 169? Veiledende er 205K, så dette er alstå 64K rabatt
![]()
GI BORT SUB 141 K
![]()
Nope. Min kom fra norsk forhandler som det sto. Om Urverket klarer å levere til denne prisen vet jeg ikke, men det er nok neppe mer enn en.
Regner med det er mange flere enn meg her som har bestilt klokker i gråmarkedet de ikke klarer å skaffe allikevel. Tipper riktignok at Urverket har en på hånden siden de annonserer på denne måten, men siden den har fått eget modellnummer er det nok for å kunne begrense "lagerbeholdningen" slik at ikke flere kan bestilles...
Godt humør i dag? Mine tovar ikke nok til å få det frem at du ikke skulle ta tilsvaret på din anklagende post så alt for seriøst for å la det ligge?
OK....![]()
Tror også det er mulig å få inntil 30% rabatt hos norsk AD på en helgull Rolex
AW
Jøss? Av erfaring? Ble interessant nå.
Med mye krangling er erfaring 5% hos de mest konservative. Men så har du noen sør - og nordlendinger som dobbler denneMen avanse på gullklokkene er jo også helt annerledes som jeg har forstått det.
![]()
På en helgull Rolex så er dette min erfaring ja. AD sitter alikevel igjen med ca 10%, i tillegg så kan han få kjøpt flere av de populære modellene dersom helgull "kvoten" er oppfylt.
AW![]()