Det er vel den samme som har ligget for salg her inne en god stund?372 til 51000,- på Finn? Er ikke det laaangt under markedspris?![]()
http://www.tidssonen.no/forum/threads/panerai-372.43532/
Det er vel den samme som har ligget for salg her inne en god stund?372 til 51000,- på Finn? Er ikke det laaangt under markedspris?![]()
Er vel flippeklokken over alle flippeklokker dette (!) Registrerer at 'alle' selger den etter kort tid.
Er vel flippeklokken over alle flippeklokker dette (!) Registrerer at 'alle' selger den etter kort tid.
Trur den sorte bezelringen blir noe 'hard', og dermed for mye sort i fremtoningen i det som egentlig skulle være en bling helgullklokke.
Gull på rubber er Spezi. Einig. Dog, testa denne, og uten tvil beste rubber eg har prøvd.Fått den på gullenke så hadde jeg vært der!
Gull på rubber er Spezi. Einig. Dog, testa denne, og uten tvil beste rubber eg har prøvd.
Er jo ikke alle som liker og ikle seg gummi når 'skatten' skal koses med. At du ikke klarer leppene på innsiden, fremstår for meg som noe urovekkendeKlarer ikke de leppene på inside av remmen.
Når sant skal sies har jeg bare testet YM på gummi hos Bjerke i noen minutter.