Dagens kjøpetips

Urmaker Christensen i Stortingsgata hadde inne en Grand Seiko SBGA211 (Snowflake) i dag.

Utrolig flott «live», skiven ytes ikke rettferdighet på bilder:)
 
Urmaker Christensen i Stortingsgata hadde inne en Grand Seiko SBGA211 (Snowflake) i dag.

Utrolig flott «live», skiven ytes ikke rettferdighet på bilder:)

Enig, svært flott skive. ;)

Fotor_151768309672712.jpg
Fotor_151695784507818.jpg
 
Dersom dette er reelt må det jo være et kjempekjøp. Ganske mange varsellamper (nyregistrert bruker, null feedback, dårlig annonse etc), men med ebay buyer protection/paypal er man jo sikret selv om det kan bli litt styr..

https://www.ebay.co.uk/itm/IWC-Inge...936614?hash=item2a9f66bc26:g:PkoAAOSwMfhafG5m

Har problemer med å skjønne hvordan noen som klarer å lage en annonse på eBay ikke skal kunne klare å finne ut hvor mye uret sånn ca selges for.
 
  • Liker
Reaksjoner: acnorway
Har problemer med å skjønne hvordan noen som klarer å lage en annonse på eBay ikke skal kunne klare å finne ut hvor mye uret sånn ca selges for.

Ja jeg er alt for skeptisk til å prøve meg selv :p Anser sjansen for svindel-forsøk som ganske stor, men dersom noen tålmodige gambler-sjeler skulle ønske å prøve seg så har man ihvertfall en god beskyttelse i ryggen. Har selv benyttet meg av Paypals garanti og det funker overraskende bra, men det er jo litt styr og en kjedelig situasjon så personlig gidder jeg ikke å prøve meg på noe som ser "fishy" ut.
 
Redigert:
Ja jeg er alt for skeptisk til å prøve meg selv :p Anser sjansen for svindel-forsøk som ganske stor, men dersom noen tålmodige gambler-sjeler skulle ønske å prøve seg så har man ihvertfall en god beskyttelse i ryggen. Har selv benyttet meg av Paypals garanti og det funker overraskende bra, men det er jo litt styr og en kjedelig situasjon så personlig gidder jeg ikke å prøve meg på noe som ser "fishy" ut.

Bør flyttes over til kryptovalutatråden :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og acnorway

Der var det i gang ja, enden på merket Speake-Marin. De klokkene der har veldig lite med det merket – eller Peter Speake-Marin –produserte tidligere. Peter er som kjent ute av merket, og har vel ikke hatt noen reell kontroll på flere år.

Når det er sagt, så er nok kvaliteten på klokkene i Massdrop-tilbudet helt på høyde med klokker som også koster vesentlig mer. Og designet er kult. Kjøper man disse, må det være fordi man liker designet – ikke pga. de kvalitetene Peter bidro med til merket.
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU og Preacher
Wow..det var trist å høre. Den du har, er jo utrolig flott, så tenkte at dette kunne være en ‘inngangsbillett’ til merket, men om Peter selv er ute for lengst, så er det jo lite vits egentlig - utover det du nevner da såklart.
Er det en MK1 du har da? Mener vi har snakket om den tidligere nemlig.

Jeg har en Spirit Pioneer (MK1).

https://www.hodinkee.com/articles/introducing-the-speake-marin-spirit-pioneer-a-casual-militar

https://www.hodinkee.com/articles/spotted-max-busser-of-mbf-wearing-a-speake-marin-spirit-pion
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher