Dagens kjøpetips

Jeg er en av de som forhåndsbestille Zulu med bronseringer allerede i mai-måned.
I natt kom det endelig bekreftelse på at bestillingen skal være sendt ut... det er ikke for kjapt da jeg hadde håper å ha remmene med på sommerferien...

Forhåndsbestilling blir jo en helt annen sak, tok ca. 3 timer fra bestilling til det var postet når jeg bestilte.

Jeg er en av de som forhåndsbestille Zulu med bronseringer allerede i mai-måned.
I natt kom det endelig bekreftelse på at bestillingen skal være sendt ut... det er ikke for kjapt da jeg hadde håper å ha remmene med på sommerferien...

Samme her, synes det tok vel lang tid. men nå skal den være underveis og sommeren er ikke over enda......

Urverket.no selger også brukt/vintage :)

Hva med en Zenith El Primero Automatic De Luca Chronograph til kr 17 395?

435_001_front.jpg

http://www.urverket.no/zenith-el-primero-automatic-de-luca-chronograph-p-20495.html

Denne Breitlingen er også meget stilig IMHO. 44mm, god pris, nedsatt fra 51 til 38k.

breitling-M4435911-BA27_MED.jpg

http://www.urverket.no/breitling-windrider-blackbird-black-dial-p-20968.html

Den er ikke akkurat diskert, men...:cool:

613i.jpg

Redigert:
For de av dere med bronze klokker vil jeg bare informere om at market-straps.com selger veldig rimelige zulus med bronzeringer. 13 dollares betalte jeg vel nå nettopp med gratis frakt:)

Var innom vår egen TS urmaker @Arcticboy en tur i dag, og øverst på hyllen sto en meget lekker Speedmaster Broad Arrow som han selger på komisjon... 18' for en strøken 2008 modell med full pakke må jo være en kjempepris...

2010314114315_omega_Broad_Arrow_ms.jpg

Skulle gjerne hatt en slik selv, men ved et uhell hadde jeg allerede kjøpt ny klokke, så denne var uaktuelt for meg i denne omgang...

Løp og kjøp... :)

Redigert av en moderator:

Da er remmene mottatt og det ble lekkert!!! Imageshack er ikke samarbeidsvillig i kveld, men de som er interessert sjekk Instagram.
y975.jpg

Redigert:
Protid i bogstadveien har et skilt utenfor hvor det står "Alle ur -15%", så mulig de merker byggearbeidene i bogstadveien. Kanskje mer prutingsrom der også.

Var innom vår egen TS urmaker @Arcticboy en tur i dag, og øverst på hyllen sto en meget lekker Speedmaster Broad Arrow som han selger på komisjon... 18' for en strøken 2008 modell med full pakke må jo være en kjempepris...

2010314114315_omega_Broad_Arrow_ms.jpg

Skulle gjerne hatt en slik selv, men ved et uhell hadde jeg allerede kjøpt ny klokke, så denne var uaktuelt for meg i denne omgang...

Løp og kjøp... :)

Kan jeg spørre om hvor den kan sees? Har ikke fått med meg hvor det er. Og noen som vet ref nummeret på den modellen. :)

Redigert av en moderator:
Wow, supernice! Om alt er originalt regner jeg med høy prisklasse (for Heuer), denne så strøken ut. Ikke hverdagskost, hverken her på berget eller andre steder. Trenger jeg flere Autaviaer? Nei :)

Hva er en høy prisklasse for denne typen ur?
Her er jeg fullstendig blank...