Dagens hund

Jeg er bombesikker på at et nytt individ er den beste medisin. Ikke sikkert du ser den løsning nå som den beste. Men det funker. Tro meg!
Håper det går bra med dere.
Min hilser så meget.
Vis vedlegg 289935
Takk for hyggelige ord @Phenix! Min kjære kompanjong måtte dessverre bøte med livet for en uke siden. Han hadde ikke mer å gi og jeg orket ikke slite han gjennom en muligens ineffektiv og smertefull behandling. Så jeg tok det var vanskeligste valget jeg noensinne har måttet gjøre i mitt liv. Savnet er helt enormt og tomrommet enda større. Hele kroppen skriker etter en valp men jeg vet ikke om jeg har tid til å oppdra den skikkelig akkurat nå. Så status nå er å avvente en liten stund. Hvis jeg klarer...

Ta godt vare på de firbente vennene deres alle sammen, livet er uforutsigbart.
 
Huff, nå ble jeg oppriktig lei meg:cry:
Føler med deg min venn.
Har vært der 2 ganger selv.
Min medisin var ny valp asap!
Er blytungt dette. Må oppleves.
 
  • Elsker
Reaksjoner: GrimReaper
Takk for hyggelige ord @Phenix! Min kjære kompanjong måtte dessverre bøte med livet for en uke siden. Han hadde ikke mer å gi og jeg orket ikke slite han gjennom en muligens ineffektiv og smertefull behandling. Så jeg tok det var vanskeligste valget jeg noensinne har måttet gjøre i mitt liv. Savnet er helt enormt og tomrommet enda større. Hele kroppen skriker etter en valp men jeg vet ikke om jeg har tid til å oppdra den skikkelig akkurat nå. Så status nå er å avvente en liten stund. Hvis jeg klarer...

Ta godt vare på de firbente vennene deres alle sammen, livet er uforutsigbart.

Leit å lese, men jeg er sikker på at din beste venn hadde et flott liv hos deg. Det siste valget vitner om det. Jeg og min firbente hilser og ønsker alt godt. Ny halefrans kommer når du har kapasitet.
 
  • Elsker
Reaksjoner: GrimReaper
Takk for hyggelige ord @Phenix! Min kjære kompanjong måtte dessverre bøte med livet for en uke siden. Han hadde ikke mer å gi og jeg orket ikke slite han gjennom en muligens ineffektiv og smertefull behandling. Så jeg tok det var vanskeligste valget jeg noensinne har måttet gjøre i mitt liv. Savnet er helt enormt og tomrommet enda større. Hele kroppen skriker etter en valp men jeg vet ikke om jeg har tid til å oppdra den skikkelig akkurat nå. Så status nå er å avvente en liten stund. Hvis jeg klarer...

Ta godt vare på de firbente vennene deres alle sammen, livet er uforutsigbart.
Mulig å bli "hundepasser" på fritiden? Mye annonser på finn som søker turgåer og lignende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Entropy
Mulig å bli "hundepasser" på fritiden? Mye annonser på finn som søker turgåer og lignende.
Ja, det er sikkert mulig å få roet de verste abstinensene med det, men allikevel så føler jeg ikke helt at det blir det samme. Jeg er liksom vant til å ha en som dilter etter meg 24/7. Helt sykt at et dyr kan etterlate seg et så voldsomt tomrom.
 
20220407_104301.jpg

Her er siste bildet av kompisen min. Katten i huset skjønte nok at noe var på gang og synes det var tryggest at han ble med på tur :) de var for øvrig uadskillelige og merker godt at han også "leter" etter han enda.
 
Takk for hyggelige ord @Phenix! Min kjære kompanjong måtte dessverre bøte med livet for en uke siden. Han hadde ikke mer å gi og jeg orket ikke slite han gjennom en muligens ineffektiv og smertefull behandling. Så jeg tok det var vanskeligste valget jeg noensinne har måttet gjøre i mitt liv. Savnet er helt enormt og tomrommet enda større. Hele kroppen skriker etter en valp men jeg vet ikke om jeg har tid til å oppdra den skikkelig akkurat nå. Så status nå er å avvente en liten stund. Hvis jeg klarer...

Ta godt vare på de firbente vennene deres alle sammen, livet er uforutsigbart.
Det kan være en del corona-hunder der ute som trenger regelmessig pass. Kansje noe som kan være fint og samtidig gi innblikk i en del forskjellige raser?
Kondolerer så mye
 
  • Elsker
Reaksjoner: GrimReaper
Mens jeg har vært ute på reise, har dyret vært satt bort til en venninne, eieren av bestevennen hennes.
Der blir hun værende til over 17. mai, og med all den lekingen og det hjemmelagde hundesnopet som der er, vet jeg ikke helt om hun har lyst til å komme hjem igjen.
received_309313641371289.jpeg

Tongue out... Thunday :LOL:
 
Phoebe bare velta seg ned med en gang hun kom bort til meg :) Har 2 allergivennlige hunder jeg har en del kontakt med nå! Familie som har dem!

Føler med deg Grimreaper! Jeg har ikke kunnet ha dyr pga. Allergi, så lurer på hvordan jeg tar det den gang dem jeg er mye hos nå, en gang blir borte... Trøsta er at vi får gitt dem ett godt liv den korte tida dem er her ♥️
20220530_142715.jpg