Dagens hund

420FBC3F-DC34-47AB-8FD7-B7C1FE84A0AC.jpeg

tøff og elegant på den ene siden.
Klønete og litt forskremt på den andre

D927A8AF-6A9A-469F-96DF-908E2981BC30.jpeg
 
Flott trio. Pointer er virkelig en flott hunderase.
Takk for det. Jeg synes selv pointere er en av de flotteste rasene, men jeg er jo ikke akkurat nøytral. Det blir spennende å se om valpen utvikler hode med «pointerknekk» etterhvert. Eldstemann har en godt markert knekk, mens Mac er uten.
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Litt off topic men allikevel. Min kjære følgesvenn (Labrador) gjennom snart 10år har fått kreft i snuta. Utsiktene er litt uvisse før vi får tatt CT og ser hvor ille det er. Jeg er forsiktig optimist men frykter det verste. Så er spørsmålet. Hvis man må avlive den, skal man da få ny umiddelbart eller ikke? Jeg vet ikke om jeg orker sorgen av å miste flere. Har hatt to men blir helt knekt hver gang de rusler. Men samtidig føler jeg livet blir en del fattigere uten en kompanjong ved min side. Hva tenker dere?
 
Litt off topic men allikevel. Min kjære følgesvenn (Labrador) gjennom snart 10år har fått kreft i snuta. Utsiktene er litt uvisse før vi får tatt CT og ser hvor ille det er. Jeg er forsiktig optimist men frykter det verste. Så er spørsmålet. Hvis man må avlive den, skal man da få ny umiddelbart eller ikke? Jeg vet ikke om jeg orker sorgen av å miste flere. Har hatt to men blir helt knekt hver gang de rusler. Men samtidig føler jeg livet blir en del fattigere uten en kompanjong ved min side. Hva tenker dere?

Det der er beinhardt. Ønsker dere alt vel. Personlig kan jeg ikke se for meg et liv uten en firbeint lenger. Selv om jeg vet at jeg må ta farvel med min aller beste venn en gang jeg også, så kjenner jeg at jeg må ha en logrende susebukk ved min side.
 
Litt off topic men allikevel. Min kjære følgesvenn (Labrador) gjennom snart 10år har fått kreft i snuta. Utsiktene er litt uvisse før vi får tatt CT og ser hvor ille det er. Jeg er forsiktig optimist men frykter det verste. Så er spørsmålet. Hvis man må avlive den, skal man da få ny umiddelbart eller ikke? Jeg vet ikke om jeg orker sorgen av å miste flere. Har hatt to men blir helt knekt hver gang de rusler. Men samtidig føler jeg livet blir en del fattigere uten en kompanjong ved min side. Hva tenker dere?
Jeg er bombesikker på at et nytt individ er den beste medisin. Ikke sikkert du ser den løsning nå som den beste. Men det funker. Tro meg!
Håper det går bra med dere.
Min hilser så meget.
68CCCC87-F0B2-4CE3-A3F0-0495ED952292.jpeg