Clubhouse

Join us!
Spanishrob og GF er med!
4CB4E861-2423-4E1D-87EF-AD58B7CE4A7D.png
 
Sitter og hører på, og stusser litt på uttrykket "finishiering" som til stadighet gjentas. Er dette et nytt og konstruert Tidssonen-uttrykk? Heter det ikke bare "finish" da?
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB og gulenissen
Ikke alltid det har passet å lytte inn, og iblant bare har jeg bare rukket å lytte inn på deler av praten - men setter stor pris på og ønsker å takke for et skikkelig bra initiativ og at dere står på!
Det er et ordentlig bra tilskudd!
 
Nytten er kanskje først og fremst @BosseSvenson at samtalen blir veldig lite styrt. Det fine med plattformen er at "alle" som ønsker kan "rekke opp hånden" og si noen ord om de ønsker. Det har skjedd flere ganger og kanskje spesielt mot slutten av sendingen når noen flere våger seg frempå. Det skaper en morsom dynamikk som man ikke hadde klart med en normal podcast. Nå skjønner jeg at du kanskje tenker at disse samtalene burde lagres og lages om til podcast, men det er vel (etter hva jeg forstår) p.t. ikke tillatt :confused:
 
Redigert:
Jeg må si at sendingene på Clubhouse fungerer ypperlig. Jeg var på sedvanlig vis skeptisk til noe nytt og annerledes, men det er noe med dynamikken, løsheten og flyten man ikke får på andre plattformer. Som nevnt tidligere oppleves dette som et fint tilskudd og ikke erstatning av det vi har sett tidligere. Torsdag kl 20:00 er noe jeg nå har begynt å se frem til. Foreløpig som lytter ;) Setter pris på den bra jobben som gjøres(y)