Cartier-tråden

Søsken, men vidt forskjellige.
8FC7A555-BAA9-443B-8217-019E8C8086B9.jpeg
8ECBD577-47DC-4F29-90B8-1940F82DD2E5.jpeg
6BB6EAA0-AAAF-4E04-A925-7324379AFF75.jpeg

Hvilken størrelse er det på disse du har vist nå, @kire? En del av meg synes at Tank i Large blir for stort med mindre man har enorme håndledd.
Basculante er quartz, så den er en mm eller to mindre enn den mekaniske, 24mm x 40mm om jeg ikke husker feil. Den svarte Tanken er størrelse LM (largemedium?). 18,5cm håndledd for referanse.

• Liker
Reaksjoner: AamundSH
Tror du skal ha rimelig spinkle håndledd for at Large skal bli for stort for deg. Har selv Tank Solo Large med relativt tynne håndledd, null problem.

• Liker
Reaksjoner: AamundSH
Er det noen som har noen tanker/info om denne modellen? Jeg finner svært lite både på nett og youtube.

5F4275FB-9540-4DAC-BBE3-D272C7F4C99D.png

Ny modell som erstattet Ronde Solo fra tidligere, ala det som ble gjort med Tank serien. Ser pen ut! @Henrik C sin frue har vel en Ronde om jeg ikke husker feil?

• Liker
Reaksjoner: Balongum
Stemmer godt det. Ronde Must kom nå i vår, lansert litt i det stille. Hun har 29 mm-utgaven med quartzurverk, og ønsket den på skinnrem og ikke lenke - så et par ting jeg ikke skal uttale meg for bastant om.

Det er imidertid en veldig kledelig kasse, herlig kvalitetsfølelse og skiven er veldig elegant og pen. Ronde er en flott modell som fort blir litt overskygget av Tank og Santos, ville absolutt prøvd den ut i live.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Balongum