Canada goose

Medlem
8. aug. 2010
Innlegg
82
Sted
Akershus
Noen som vet hvem som selger Canada goose parka/jakker i Oslo. Hele Europa er vissnok tom for dette merke. Jeg vet at nettsport og Ferner selger men de er tomme
Er disse jakkene så gode som folk vil ha det til ?
 
Kjøpte en Canada Goose Expedition parka i small fra frieco på ebay.
Fikk den fem dager senere til rundt 3500 kr, nesten halv pris. Garantert ekte!
Jeg anbefaler sterk frieco på ebay.
Det er mange fakes på ebay, men frieco selger ekte merkevare.
Hvis han ikke har inne den jakken du ønsker, er det bare å sende han en melding. Det gjorde jeg.

Btw de er VELDIG store i størrelser.

http://shop.ebay.com/frieco/m.html?...&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313
 
Hva er det som garanterer ektheten forresten?

Hadde vært ganske redd for fakes selv..
 
Takk for raskt svar. Masse bra info på bloggen. Er litt skeptisk ved å kjøpe på nett med tanke på størrelse og det å ikke kunne prøve først. Men,sparer man noen tusenlapper er man jo på vei til ny klokke !


Jk
 
Takk for raskt svar. Masse bra info på bloggen. Er litt skeptisk ved å kjøpe på nett med tanke på størrelse og det å ikke kunne prøve først. Men,sparer man noen tusenlapper er man jo på vei til ny klokke !


Jk

Jeg bruker 46 i skjorter, har to jakker begge i small. Fant et size chart, kansje det hjelper.
cgsizechart.jpg
 
Skal man kjøpe på nett/ebay så er man jo avhengig av at det er den korrekte størrelsen som selges.
Kikket i kveld på ebay og på siden til frico (eller hva han heter) og det var mange i størrelser på xl.
Så da må man følge med på ebay hver dag.....
 
Skal man kjøpe på nett/ebay så er man jo avhengig av at det er den korrekte størrelsen som selges.
Kikket i kveld på ebay og på siden til frico (eller hva han heter) og det var mange i størrelser på xl.
Så da må man følge med på ebay hver dag.....

Det kan stemme, min far var intressert i lik jakke som jeg har.
Så jeg sendte frieco en melding, han sa han får flere jakker inn i neste uke.
Ellers så kan du bare ta turen til tatler i bogstadveien eller follestad..
 
Tar turen innom Tatler eller follestad utpå nyåret. Vet at Ferner i Stortingsgata får inn jakker i slutten av januar.
Har ikke helt bestemt meg for viljen type jakke jeg skal ha så det hadde vært ok å sett dem/prøvd før jeg bestiller på nett.

Takk for all hjelp


Jk
 
Vet om flere som har handlet Canada Goose i Longyearbyen. Der er det ikke moms så du har (nesten) til flybilleten. Tar du en helg der får du prøvd hva jakka er verdt. Vet av erfaring at det er et flott sted å feste og. :cool::cool:
 
Jeg var der for noen år tilbake når Braaten hadde jubileumsbiletter. Fin plass men må nok innrømme at Island frister mer. Var der på fototur for 3 år siden og lengter helt villt tilbake.
Jeg foreslo Island for familien i sommer men det ble Tyrkia !
Det blir nok guttetur til Island neste gang også.
 
Etter litt surfing på nettet kom jeg frem til denne siden som ser ganske seriøs ut.:
http://www.sunandski.com/Canada_Goo...i_src=14110944&ci_sku=2015052574565&Click=282

Sendte dem så en forespørsel og her er svaret som jeg fikk. Er dette seriøst ?

Hello,

Thank you for your interest in shopping with us. Sun & Ski Sports has partnered with International Checkout, a trusted third-party company, to fulfill orders for our International customers. Simply add the items you wish to purchase in our Shopping Cart and choose the "International Checkout" option. Your items will be transferred to International Checkout for processing. You may pay by International credit card, PayPal or bank transfer.

Please visit the following page for more information on ordering and restrictions when placing an international order.
http://www.sunandski.com/Articles.asp?ID=259#internationalShipping

Best Regards,

---------------------------------
Customer Support
customersupport@sunandski.com
866-786-3869
 
Jakken kom forrige onsdag. Det tok nøyaktig 7 dager med vanlig post bestilt fra Frico på ebay.
Jeg bruker valigvis L i størrelse og bestilte derfor M. Den passet perfekt. Jeg har aldri vært borti en så gjennomført varm jakke. Er kjempefornøyd.
Prisen kom på 4100,- for heli Artic. Om det kommer moms i tilegg blir spennende å se.

Jk
 
Noen som har flere tips til sikre selgere i utlandet? Dama er på jakt etter en "Canada Goose Ladies Constable Parka", men jeg klarer ikke å finne noen som selger den.

Hun vil ha entet grønn eller mørkegrå.

CONSTABLE PARKA | Canada Goose
 
Noen som har flere tips til sikre selgere i utlandet? Dama er på jakt etter en "Canada Goose Ladies Constable Parka", men jeg klarer ikke å finne noen som selger den.

Hun vil ha entet grønn eller mørkegrå.

CONSTABLE PARKA | Canada Goose

Selv har jeg handlet CG på Ferner og Follestad i Ski, men har vurdert Welcome to thetannery.com og ville ikke vært redd for å handle der. Har ellers inntrykk av at det er vannvittig mye fake på nettet :/

The Tannery - Product Details
 
Jeg endte opp med å kjøpe fra frieco. Kom på 2000 kr mindre enn å kjøpe i Norge uten moms.

Fikk prutet ned ca. 10% av de oppgitte prisene.