Fikk du noe klokkerelatert til JUL? Smått & stort....

N

Ndure

Guest
På meg ble det ingen klokke, men et klokkehus i lakket tre med plass til 12 ur. :D

CIMG0932.jpg


CIMG0933.jpg
 
Grattis!
Jeg fikk litt ekstra kontanter til jul, så det blir nok ett nytt ur når jeg finner riktig ur til riktig pris.
Noen som vet hvor jeg får en PAM til rundt 20-25 tusen?
 
Jeg fikk boken The Watch av Gene Stone.

Grattis til dere andre.

Frodo: min Beco går for fulle mugger på 6. året nå:p
 
Selv var jeg ekstremt urolig for å få et moteur av ymse sorter.
Heldigvis fikk jeg et lommeur, et meget pent sådan!
 
Min beholdning ble klokkeskrin i stål fra Rapport London, fra min kone, Panerai nylonreim fra min datter og Panerai gummireim fra mine svigerforeldre. Veldig godt fornøyd :)

Fortsatt God Jul!
 
Flott boks Ndure!

Selv fikk jeg ei klokke fra Skagen Designs av madammen.
Den satt ikke helt som den skulle på armen, så da blir det en liten bytte-tur i romjula for å se hva man kan finne for noe spennende. :)
 
Høres ut som om alle har fått noe snadder. ;)

Kristaafa: Skagen klokkene er ganske pene egentlig. Synd det er quartz.
 
For ti-tolv år siden fikk jeg en ekstremt grell Rolexkopi av en kollega. Samme år ble den pakket inn i et vakkert skrin og gitt til lillebror til jul. Neste år fikk jeg den tilbake. Slik fortsatte det noen år, helt til jeg trodde den var borte siden den ikke lå under treet i forfjor. Dessverre dukket skjønnheten opp igjen i år, til overmål sammen med en skamsydd og fargevrang linskjorte samme slektning i sommer påsto var "det eneste rene plagget jeg kunne låne". Bare vent.

PC240542.jpg
 
For ti-tolv år siden fikk jeg en ekstremt grell Rolexkopi av en kollega. Samme år ble den pakket inn i et vakkert skrin og gitt til lillebror til jul. Neste år fikk jeg den tilbake. Slik fortsatte det noen år, helt til jeg trodde den var borte siden den ikke lå under treet i forfjor. Dessverre dukket skjønnheten opp igjen i år, til overmål sammen med en skamsydd og fargevrang linskjorte samme slektning i sommer påsto var "det eneste rene plagget jeg kunne låne". Bare vent.

Haha, så bra! Virkelig en godbit den der:)
 
Ikke det mest fancy, men....

Ble et nytt klokkeskrin med plass til ti klokker av svigerforeldre og klokken det er bilde av fra foreldre.

Fikk litt cash også så det kommer en wtb forespørsel så snart jeg har fått tenkt meg om litt. På tide med en ordntlig klokke. :)

P.S: Et internettsøk gir en masse treff om batister, men ingen om klokker. Om noen har hørt om dette merket før så send meg gjerne en PM.


2010-12-27091317.jpg


2010-12-27091415.jpg


2010-12-27091503.jpg
 
Tag Heuer under treet

Det ble en flott Tag Heuer Link Automatic Chronograph på meg i år :)
Takker min fantastiske samboer for det!
 
Det ble et klokkeskrin med plass til 8 klokker og en Tissot Le Locle automatic:) Takk til Mamma og samboer:)
 
Grattis!
Jeg fikk litt ekstra kontanter til jul, så det blir nok ett nytt ur når jeg finner riktig ur til riktig pris.
Noen som vet hvor jeg får en PAM til rundt 20-25 tusen?

Det ligger en Panerai til 25.000 på Finn, men det vet du sikkert.

Ellers er det mulig å finne brukte Panerais fra det store utland for under 3.500 usd. Sjekk for eksempel chrono24.com som et utgangspunkt.

Selv fikk jeg ikke noe klokkerelatert til jul, så sånt må jeg visst ordne selv. ;)
 
Jeg fikk en gave fra gnomonwatches :) Skjønt; gave og gave... måtte betale for den da..