Callahan kaster bort tid

Som jeg nevnte i unboxingtråden av Datejusten, var den klokken opprinnelig tenkt som 60 års gave til fattern. Men det kan se ut som det er blitt lagt på is ;) :)

I alle fall ble det begått en handel i kveld i lett rødvinsrus (Coto de Imaz..mmm!)...så får vi se om den er lettere å gi bort/mer egnet som gave...time will tell :)
Ny utboksingstråd følger (forhåpentligvis) til uken!

En lille oppdatering...Da er Datejusten historie, og Seamasteren gitt bort.

En skranglete Tudor 7016 har kommet til...og jammen er to ur til også på vei :)

I mens - to fettre: :)

tofettre.jpg

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Vakre kombinasjoner, det der "Buzz"!
Litt sånn "brothers in arms".

Og, jeg skal ikke gi meg ut på å tippe hva som er på vei inn.....
(Har du nevnt det i tidligere sammenheng beklager jeg eventuell sløvskap fra min side, men det har rett og slett gått meg hus forbi...);)

Den Tudoren din er bare utrolig lekker!!

Takker og bukker rousp :) Den gjorde seg på grå nato.

Vakre kombinasjoner, det der "Buzz"!
Litt sånn "brothers in arms".

Og, jeg skal ikke gi meg ut på å tippe hva som er på vei inn.....
(Har du nevnt det i tidligere sammenheng beklager jeg eventuell sløvskap fra min side, men det har rett og slett gått meg hus forbi...);)

Takk takk Moore :)
Hehe, har ikke nevnt hva som er på vei inn - jeg tror den ene vil falle i smak og andre vil falle igjennom ;)
Ps: Håper ikke mitt "skarpsinn" har punktert din kommende unboxing ;)

....
Ps: Håper ikke mitt "skarpsinn" har punktert din kommende unboxing ;)

Frykt ikke, - jeg kan ikke (les: vil ikke) si noe før jeg har en "closed deal". Foretrekker det slik.
Og så får min unboxing avsløre om du får rett eller ei.;)

Blir spennende å følge utviklingen i samlingen din også, og ser frem til ny unboxing. :D

Det er bra, Moore, vi liker jo best når du selv får avsløre dine horologiske hemmeligheter, som er blant høydepunktene her på sonen :)

Unboxing nr 2 vil vel kaaaanskje komme, men, hehe, her er en viss fallhøyde - vi får se ;)

Takk takk, Bromle :)
Til slutt klarte også jeg å få av lenken og hevet den over på NATO, det ble bra- Bilder følger ved høve :)

Grattis med Explorer II. :D En evig favoritt det der.
Skikkelig mye godis i boksen din nå.:)

Her må det jo bumpes en liten hyllest ser jeg...

Noen klokkebokser bare vokser og vokser ser jeg...