Callahan kaster bort tid

Hei mikke, var inne og tittet på samlinga di. Det var en skamløst flott sammensatt samling! Mye fint, likte den røde PO-komboen godt, spenstig og utradisjonell. Har du kvittet deg med DJ'en? Syntes den var nydelig.....

Thore

Har nok dessverre latt DJen gå, ja. Takk for hyggelige ord :)

En oppdatering :)

Boksen pr 28.2.13
7B2D33E4_zpsb98a69d7.jpg

Speedmaster 9300
869533F9-orig_zps3ea0fe45.jpg

67840623_zps9854644f.jpg

DEFE0D7F_zps280c39e5.jpg

Fortell meg at dette ikke er et nydelig kaliber ;)
939F4409_zps5d5de78b.jpg

Family :)
37A9D245_zps93ab4481.jpg

The PAM :)
B341CA96_zpsa78ca226.jpg

Takk for seg!

Herlig samling rett og slett! En klokke for en hver anledning. Den nye speedmasteren er forresten bare for kul...:D

Her er det godbiter for enhver anledning, en misunnelsesverdig gjeng. Litt vittig å se hvor gigantisk PAM'en ser ut i klokkeboksen, når den gjør seg så bra på armen :)

Velbalansert samling det her!
Takker ungdom :)

Herlig samling rett og slett! En klokke for en hver anledning. Den nye speedmasteren er forresten bare for kul...:D
Tusen takk! Er veldig fornøyd for tiden, og ja, Speedmasteren er ikke dum. Kan dresses opp og ned.

Her er det godbiter for enhver anledning, en misunnelsesverdig gjeng. Litt vittig å se hvor gigantisk PAM'en ser ut i klokkeboksen, når den gjør seg så bra på armen :)

Tusen takk! Bildet lyver nok litt - PAMen har en reim som gjør at den kommer litt nærmere enn de andre. Den er virkelig ikke stor (sa brura :p;)).

Det er jo en svært så hyggelig gjeng du har skaffet deg, mikke. Og som nevnt noe for enhver anledning. Nå er det vel bare å begynne sparingen til daytona, som du har drømt. Daytona som del av rolex line up - en fyller 50 år i år, det regner jeg med vil markeres på bazel ;)

Hehe, 40års gave til meg selv ...skive har jeg allerede :)
Tore låner denne babyen...savner den allerede
D2691189-F389-4C51-8746-40A972A29063-244-0000005B0472DEF0_zps50127bc3.jpg

Takk for bilder, flott samling! Men si meg, savner du ikke DJ'en??? :) Den ville toppet samlingen suverent. (Litt ufint kanskje men jeg har sett så mange flotte DJ'er her at de har kommet opp som en Rolex-favoritt hos meg sammen med Explorer 1 og Daytona.)

Takk for bilder, flott samling! Men si meg, savner du ikke DJ'en??? :) Den ville toppet samlingen suverent. (Litt ufint kanskje men jeg har sett så mange flotte DJ'er her at de har kommet opp som en Rolex-favoritt hos meg sammen med Explorer 1 og Daytona.)

Takker. Tja, kunne hatt den på lenke, men savner den ikke voldsomt. Mye lekkert der ute :)