Bruvik Senja

Vi har fått inn en prototype av den hvite i butikken. Denne gangen tror jeg Bruvik har truffet blink. Så bilder av den tidligere og var skeptisk til noen av elementene, men live er den bare helt rå. Lenken er fullt på høyde med de store produsentene og låsen med mikrojustering er fulltreffer. Jeg er overbevist! Kom innom og se om du bor i Stavanger.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og darkcho
Hmm, har sett endel av disse Bruvik klokkene og syns det ser fælt ut, i de prisklassene disse blir solgt i finner man utrolig mange klokker som ser hundre ganger bedre ut, personlig hadde jeg ikke betalt 500 engang for disse klokkene, men flott at noen kjøper de, håper bare de skjerper seg på design, f.eks «kart» på skiva er etter mitt syn totalt uaktuelt, begriper ikke poenget med slikt annet enn for billige «reklameklokker».

Noen av de f.eks Arctic ser vel ikke så ille ut men er anonym uten noe designspråk, Svalbard uten kart likeså. Det er tydelig at det å designe en klokke er vanskelig, men håper selvsagt de bedrer seg.
 
Redigert:
Jeg synes klokka blir litt mye. "sola" er allerede nevnt, men jeg synes det blir litt monotont med så mye børstet. En lek med finisjering hadde vært litt mer spennende. Hvordan det skal gjøres, vet jeg dog ikke - jeg spørger helst, mitt kall er ei å svare.
Det kan være at den er likere på håndleddet, men bildene gjør den ikke noen tjenester i min bok.
Med det sagt, synes jeg at garnmønsteret på skiva, og fargene på skiva, er kjempefine.
 
Redigert:
Sett litt nærmere på nyheten fra Bruvik..


3865B926-B029-4BE3-87CB-D353923EEF57.jpeg