Bruvik Fjord Automatic

Medlem
29. juli 2012
lurer litt på å kjøpe ny klokke Bruvik fjord automatic . noen som har noen erfaringer med Bruvik gjenerlt ?

Hvorfor ikke? :D Liker du den, så kjør på.
Men det kan være gret å tenke på at du trolig vil tape mye penger dersom du senere vil selge den.

Dette viser seg å være standardsvaret her på forumet, nesten uansett hva spørsmålet er :)

Synes Fjord ser bra ut, men som det er nevnt må du nok regne med et stort verditap dersom du selger.

Dersom det føles bra på handa - go for it!

Heheh, postet det fordi det alltid blir nevnt på et tidspunkt i alle tråder ang. kjøpetips/info :)
Jeg stemmer i med resten her, liker du den, go for it!

Hvorfor ikke? :D Liker du den, så kjør på.
Men det kan være gret å tenke på at du trolig vil tape mye penger dersom du senere vil selge den.

Er ikke dette en mekanisk klokke til kr. 14.500 ? Tapet ved bruktsalg i kroner og øre vil stå i forhold
nypris og bør ikke skremme noen fra en fin klokke med et bra ETA verk. Som andre skriver: gå å kjøp
hvis du liker det du ser.

takk for hjelp :) lurer på ønsker det blir er fjord med skinn reim / sennep gul etter vært :)

billigste ETA versjon brukes av mange, ikke bare i fakes.

ikke som at ETA lager et eget verk til fake-markedet

Det var en tid når ETA solgt mange ETA deler til Asia og dem gjort sin mikmak der some den GMT 2836-2 versjon(som er 100% Asian module) og mange gull urverker...2824-2 og 2836-2 hovedsakelig.
Disse var med incabloc spring og standard grade.
ETA selger ikke mer noen deler til Asia som jeg vet om men hvem vet for sikkert.
Uansett, mange seriøs Tysk/Sveitsisk klokkemerker bruker "élaboré" grade eller "chronometer" grade.
Ikke alle bruker de siste Asiatisk ETA stocks som Helenarou og sin sterile-hommages...

Det var en tid når ETA solgt mange ETA deler til Asia og dem gjort sin mikmak der some den GMT 2836-2 versjon(som er 100% Asian module) og mange gull urverker...2824-2 og 2836-2 hovedsakelig.
Disse var med incabloc spring og standard grade.
ETA selger ikke mer noen deler til Asia som jeg vet om men hvem vet for sikkert.
Uansett, mange seriøs Tysk/Sveitsisk klokkemerker bruker "élaboré" grade eller "chronometer" grade.
Ikke alle bruker de siste Asiatisk ETA stocks som Helenarou og sin sterile-hommages...

Hva skjer med fet skrift? Understreker du et poeng, eller er det bare for moro?