Får vel investere i nytt makro objektiv til kameraet så det blir brukandes bilder![]()
Godt med brukere som tar ansvar
Får vel investere i nytt makro objektiv til kameraet så det blir brukandes bilder![]()
Tro meg, spiller ingen rolle hvor store crownguards eller bezeler er. Et støt gjennom et fall i stein ryster urverket like mye om det er bezel eller bezelløst.
Med Explorers mindre profil og støtabsorberende dippedutt tror jeg den tar et fall på flisegulv bedre.
:
Hva snakker vi om ?
Den er grei men det var "støtabsorberende dippedutt i en Explorer" som var overraskende.![]()
Beklager til trådstarteren om jeg fortsetter kuppingen men Paraflex er ingen nyvinning i klokkeindustrien : så å si alle klokker har tilsvarende system ( KIF eller Incabloc som regel, KIF på en sub). Rolex har utviklet sin egen Paraflex for å bli uavhengig av en ekstern leverandør og selv om jeg tror gjerne at den er enda bedre på papiret enn KIF som har eksistert i over en mannsalder er det først og fremst strategisk.
Ville blitt ekstremt overrasket om det ikke er normal støtbeskyttelse også i en sub. Dette er normalt på omtrent alle verk. Man ser det veldig godt på bilder av verket, om noen føler kallet som sitter på noe mer praktisk enn en iPhone...![]()
Bryr meg lite om Rolex, bare refererer til Rolex produktinformasjon...