Briljantwatches - erfaringer?

Jeg har dessverre ikke handlet hos Johnny ennå, men har hatt en del e-post kontakt med han. Alltid raske svar og god kommunikasjon. Håper på å få gjort en handel hos han en gang i fremtiden.
 
Johnny har jeg kjøpt både en Submariner og en Panerai fra - positiv opplevelse hele veien.

En sak og merke seg, er at han også driver en 100% redelig forretning. Han har formell "skraphandler bevilgning", som er påkrevet for kjøp og salg av brukte varer i næring. Her gis det kvitteringer både på kjøp og på innbytte - ryddig og trygt.
 
Briljantwatches kjøp

Har vært i kontakt med Briljantwatches de siste dagene, ang. en Sub de har liggende ute på FINN.no.
FINN-annonse

Noen som har erfaring med disse?
Gjennom dialog pr sms, så får jeg svar på litt gebrokken norsk...

Jeg kjøpte en brukt GP av Jonny (Rolex) for noen uker siden, han er seriøs!! Han har jo solgt nye og brukte ur i flere tiår.
 
Har akkurat gjort en handel med Jonny Rolex. Er superfornøyd med han. Veldig rask til å svare på sms. Fikk klokken dagen etter. Anbefales!!
 
Gjennomførte handel med Jonny idag Explorer 1 :cool: og mannen er veldig profesjonell og hyggelig.

Fikk til og med prøve Sub'en hans og trodde ikke den skulle passe og at jeg skulle like den så godt.

Så nå har jeg et dilemma dvs Datejust eller Sub som neste prosjekt, LOL

Konklusjon: farlige greier man blir fort hekta, men jeg gjør mer enn gjerne handel med Jonny igjen!
 
Jonny virker som en bra mann man sikkert kan finne på å handle med før eller senere, å dømme etter omtalene her, men én ting ergrer meg med finn-annonsene hans: Han tar aldri nærbilder av skiva rett forfra. Om det er bare ett bilde i en annonse bør det være av skiva. Jonny legger ut 10-12, men ingen av skiva nært på.