Briljantwatches - erfaringer?

Medlem
12. feb. 2013
Innlegg
192
Sted
Nærsnes
Har vært i kontakt med Briljantwatches de siste dagene, ang. en Sub de har liggende ute på FINN.no.
FINN-annonse

Noen som har erfaring med disse?
Gjennom dialog pr sms, så får jeg svar på litt gebrokken norsk...
 
@hørven - mange her på forumet som med hell handlet derifra. Gjør et søk på "briljantwatches" så dukker det opp en del.
 
Redigert av en moderator:
Har vært i kontakt med Briljantwatches de siste dagene, ang. en Sub de har liggende ute på FINN.no.
FINN-annonse

Noen som har erfaring med disse?
Gjennom dialog pr sms, så får jeg svar på litt gebrokken norsk...

Søk på forumet, det er MASSE info her. Søk også etter jonny rolex på google, det er personen bak. Alt i alt, en trygg plass å handle, men av og til er han litt ivrig med polering/børsting av ur/lenke :)
 
Johnny som driver denne sjappa har vel et godt rykte i miljøet.

Vet det er mange her som har handlet med han uten problemer, meg selv inkludert... :)
 
Mitt inntrykk er at folk som heter Jonny, Ronny og lignende skal man holde seg unna. De betyr bare trøbbel!





Neida, har pratet med ham angående et potensielt kjøp en gang. Det ble aldri noen handel, men ingen tvil om at fyren er seriøs hvertfall.
 
Har handlet med Jonny haugevis av ganger gjennom snart 10år. Salg, kjøp, kommisjon og bytte.

100% solid kar uten noe tull.
 
Kjøpte min Daytona av Jonny. En kjempe hyggelig handel uten noen som helst problemer. Good Guy dette!:)
 
Selv har jeg kun handlet en bezelinsert av Jonny. Han sendte meg feil insert i posten men leverte den hos meg dagen etter med et lite prisavslag som plaster på såret. Bare god stemning! :D
 
Har handlet med han.

Kom på jobben min med uret og betalingsterminal, god stemning og good guy.
 
Da har jeg gjort en avtale på en 16613. Vi skal møtes på onsdag, så da satser jeg på at alt går bra :)
 
Da kan jeg også anbefale Jonny :)

SubGS_zpsbacf7e0c.jpg