Jon Henrik
Grunnlegger
Noen som vet om det planlegges ny Type XXI...?
Det blir nok ikke på en stund nå som de nettopp har lansert Type 20/Type XX.
Noen som vet om det planlegges ny Type XXI...?
Er ikke 100% enig med en detalj i artikkelen @Jon Henrik : anbudskontrakten het Type 20 ( ikke Type XX som er den gimmicken Breguet brukte senere). Jeg ser ellers at den ene subdial fortsatt er inndelt i 15 : går den virkelig på 15 eller er det like absurd som før ?
Litt på siden av tråden, men jeg kjøpte en Tudor fra Japan tidligere i år via Chrono24. Strøken handel og god kommunikasjon. Jeg ville ikke nølt med å handle fra Japan igjen.Snuser litt på Breguet Classique
Alvorlig mye å spare ved å kjøpe på annenhåndsmarkedet på Chrono24 - spesielt fra Japan når kronen står så svakt mot alle andre valutaer. Synes det er litt merkelig at det ikke er flere som har fått opp øynene for både merket og Japan her i NorgeMen det kan vel være for at interessen for så erketypiske dressklokker er laber.
Ser også svært gode priser på L.U.C Chopard og andre Breguet-alternativer derfra. Forstår det også slik at Japan har svært strenge sanksjoner for å selge falske varer, og at det er generelt mindre kopier derfra enn fra andre land.
Det er flotte klokker så skjønner godt du ser på dem. Har et par derifra på drømmelisten min også.Snuser litt på Breguet Classique
Alvorlig mye å spare ved å kjøpe på annenhåndsmarkedet på Chrono24 - spesielt fra Japan når kronen står så svakt mot alle andre valutaer. Synes det er litt merkelig at det ikke er flere som har fått opp øynene for både merket og Japan her i NorgeMen det kan vel være for at interessen for så erketypiske dressklokker er laber.
Ser også svært gode priser på L.U.C Chopard og andre Breguet-alternativer derfra. Forstår det også slik at Japan har svært strenge sanksjoner for å selge falske varer, og at det er generelt mindre kopier derfra enn fra andre land.
Må bare stemme i her. Har kjøpt noen klokker fra brukt/gråmarked forhandlere via chrono, og jeg har alltid kjøpt fra japanske aktører. Alltid bra service & samsvar mellom beskrevet og reell tilstand på klokkene.Litt på siden av tråden, men jeg kjøpte en Tudor fra Japan tidligere i år via Chrono24. Strøken handel og god kommunikasjon. Jeg ville ikke nølt med å handle fra Japan igjen.
Noen som vet hvordan det er å få service på klokker kjøpt fra Japan i Norge?