Bollapinnsvins samling

Medlem
8. feb. 2010
Innlegg
99
Sted
Oslo
På oppfordring legger jeg ut noen bilder. Men en av klodens verste fotografer utrustet med et mobilkamera i dårlig lys vil nødvendigvis gjøre disse skjønnhetene grov urett. Håper å kunne komme tilbake med atskillig bedre bilder senere.

Jaeger-LeCoultre Master Eight Days
jaegery.jpg


Breguet Transatlantique XXI Flyback
breguet.jpg


Glashütte Original Senator Seventies
goseventies.jpg


Glashütte Original Senator Automatik,
gosenator.jpg


Panerai Radiomir 292
pam292.jpg


Frederique Constant FC-700
fc700.jpg


Det er for øvrig første gang jeg laster opp bilder her, så jeg håper at dette funker.
 
Det får en si, du kommer ut fra mørket i litt av en fart! Gleder meg VELDIG til å se bedre/større bilder av disse klokkene. Du sklir rett inn på pallplass over sonens flotteste samling. Veldig bra.
 
Vakkert, Bollapinnsvin!

Dette var egentlig litt "på tide". Du har jo en utsøkt samling ur som i altfor lang tid kun har fått preget din signatur, og ikke gjennom bilder i en egen galleritråd. De fortjener så virkelig å få litt plass i solen.:D

Jeg drar jo kjensel på et par av dem også, og samlet sett er det en særdeles lekker og variert samling du har. Hadde vært riktig så hyggelig om du hadde enda flere up-close bilder av dem, og ikke minst ville en nærmere kikk på den nye GO´en din vært spennende.

Flott at du deler - og bare "keep ´em coming" med hensyn til bilder!
:D
 
Velidg veldig pent! Som det sies her, "debuterer" du med en av de flotteste samlingene (tror jeg jeg tør si). Riktig så fin balanse i samlingen har du også.

Liker særlig godt Transatlantiquen og FC`en! :)

Det er bare å kjøre på med flere bilder, det er høyst ønsket!
 
Flott samling! Likte spesielt godt første og siste. Og så er jeg spent på hvordan GO Senator seventies ser ut med godt kamera/lys.
 
Nydelig samling! Definitivt noen klokker her jeg håper på å eie en dag.

PAM 320 er et eksemplar jeg har veldig sansen for. Forsåvidt Bregueten også:)
 
Tusen takk for alle godordene!

GO Senator Seventies er for øvrig fantastisk! De andre urene er blitt litt forsømt i det siste fordi den har vært på armen så å si kontinuerlig etter at jeg fikk den i slutten av oktober. Spillet i skiven gjør at jeg ikke får sett meg mett på den.
 
Nydelig samling! Meget svak for Breguet xxi. JLC var også meget flott, "pamene" lige så. For ikke å snakke om GO'! Hehe, knakende fin samling.
 
Se der ja! Tusen takk for at du delte denne flotte samlingen med oss :)

Jeg må si at Senator Seventies hadde vært spennende å ta i nærmere øyesyn, håper på flere bilder i godt lys slik at vi kan få nyte den skiven.
 
Fy flate for en fin gjeng.

Alle var nydelige, men hos meg er det altså Bregueten som fenger aller mest. Denne skulle jeg gjerne sett urverket på, men baklokket er vel i stål...?
 
Jøye meg. Har du sittet og ruget på dette hele tiden. Det fåren si:razz:

Lekre bilder. JLC er nik min favoritt.
 
Herlig samling. Her var alt fra øverste hylle.:D
GO Senator Seventies er en skikkelig stilig klokke.
Den ser langt bedre ut i virkeligheten enn det som er mulig å fange opp på et bilde.