Blomqvist klokkeauksjon

Utropspris på 90’ for dette er jo hinsides.
Nvm at det er «watch only»
56B57D35-5D3A-4797-9D98-D28944B474F4.jpeg
 
  • Wow
Reaksjoner: havarduf og Callahan
Lå en 1675 rail dial ute der også, men nå er den fjernet. Så på bildene og den så litt rar ut, men det kan og være lyset de ble tatt i. Vintageverden er blitt gode på replicas, så det som i utgangspunktet er ett saftig minefelt, er nå blitt ytterligere komplisert..
 
@Nicolai har du et stillbilde av nevnte Tudor? Det hadde vært interessant å se, og kanskje lære, hva som var feil med den.
Jeg postet i Tudor-tråden med litt kilder, men det er feil tekst på skive og et serienummer som er kjent brukt på falske klokker, og alle de falske har samme feilen på skive…

Bilder fremdeles ute på nettsidene til Blomqvist i full oppløsning.
Tudor 1.jpg

Tudor 2.jpg

Tudor 3.jpg

 

Vedlegg

  • Tudor 3.png
    Tudor 3.png
    203,7 KB · Visninger: 0
  • Wow
Reaksjoner: Trulle75
@Nicolai har du et stillbilde av nevnte Tudor? Det hadde vært interessant å se, og kanskje lære, hva som var feil med den.

Nei, vi tok ingen stillbilder, dessverre. Bare videoen, med close-up liggende på teppet - altså det man ser i Youtube-episoden.

Jeg er ikke noe spesielt god på vintage Rolex/Tudor, så kjedelig at jeg greide å velge ut den klokken som så tilsynelatende ble trukket, men shit happens. Bra at det ble fanget opp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Trulle75
Jeg postet i Tudor-tråden med litt kilder, men det er feil tekst på skive og et serienummer som er kjent brukt på falske klokker, og alle de falske har samme feilen på skive…

Bilder fremdeles ute på nettsidene til Blomqvist i full oppløsning.
Vis vedlegg 311405
Vis vedlegg 311406
Vis vedlegg 311407

Er den trukket nå…?
 
Ikke spesielt tillitsvekkende lesing, og overraskende at ikke Blomqvist er mer grundig enn dette. Når i tillegg utropsprisene er spenstige og påslaget latterlig, blir det å kjøpe noe derfra uaktuelt for min del...
 
  • Liker
Reaksjoner: Durian
Iallverden.

Dette kan jeg ingenting om annet enn det lille jeg har lest etter at denne auksjonen dukket opp, men er det ikke slik at "Swiss-T<25" alene gjør at den umulig er 100 % ekte?