BLNR vs LN

Jeg har hatt begge og sitter på LN nå.
BLNR er mer 'spektakulær', LN renere.

Som eneste klokke vil jeg kanskje anbefale LN, men som en del av en samling ville jeg gått for BLNR. Mine 2.

Har blitt glad i farger den siste tiden, så LN er ikke noe for meg - og nå synes jeg også BLNR ikke har farger nok.

Min stemme går definitivt til BLNR. Blåfargen er frisk og fin i sollys, og fremstår nesten sort i dempet belysning innendørs. Det beste fra to verdener etter min mening.

• Liker
Reaksjoner: Perilei
Jeg har hatt begge, og LN ikke mindre enn tre ganger.... Jeg tror jeg hadde valgt LN fremfor BLNR igjen, særlig på grunn av den grønne GMT-viseren og den grønne teksten på skiven. Bezel på BLNR virker IMHO altfor sort i vanlig lys - og det blir dermed ikke den helt store forskjellen.

Hadde derimot BLNR hatt blå skrift på skiven tror jeg kanskje valget hadde blitt annerledes ;)

• Liker
Reaksjoner: Kjeksen
Min første var en BLNR og synes den var kjempe fin på bilder men ble fort lei den pga blåfargen var for mørk i det daglige så virket mer som LN. For å få frem den fine blåfargen trengs kraftig sollys. Og som en skriver over her så er det for lite farge på denne.

Kjøp eller en Hulk :D

Tror de fleste bryr seg mer om prisøkning eller ei fremfor hvordan du definerer ord.
Tro og vite er to ulike ting. Mener bare at man ikke kan si det er en prisstigning i f.eks. februar uten konkretisere det. De fleste er ikke tjent med slike rykter. :) Bortsett fra de som skal selge da...

Som @lobster sier, i dunkel belysning ser BLNR nesten ut som en LN, men gjør desto mer ut av seg i godt lys. Denne skulle jeg egentlig selge da jeg kom over en strøken 16710, men BLNR får faktisk mest tid på armen.
IMG_2824.JPG

Jeg bestilte en BLNR i slutten av september i fjor og fikk den i dag. Min erfaring er at man må bestemme seg for hvilken modell man ønsker aller mest. Og innebærer valget noe ventetid gjør ventingen gleden desto større den dagen Bring ringer. Det spiller jo egentlig ingen rolle å måtte vente noen måneder på en klokke... Du nevner at en Sub er aktuell på et senere tidspunkt, i så fall ville jeg definitivt gått for BLNR da LN og Sub etter mitt syn blir veldig like. Jeg har en Sea Dweller fra før og derfor ble valget mellom LN pronto eller BLNR med noe venting lett.