Blancpain-tråden

Høres ut som du snakker om Hodinkee Milspec-versjonen?
Nja… skulle gjerne sett den i samme urskive og visere som den vanlige. Man har lite behov for radiation skalaen som tar opp halve urskiven.

kunne jeg kjøpt hodinkee versjonen til listepris? Absolutt!!! Bølletøff:cool:
 
Nok en flott utgave i Fifty Fathoms serien! Så kan en jo bare håpe på at denne nye kassen, eller 40,3 kunne blitt standardproduksjon en dag. Dog kjenner man BP rett så forbeholder de dem til limiterte serier. Isåfall utrolig irriterende på den ene siden, samtidig som det står respekt av det syns jeg.

For ordens skyld så ble Fifty Fathoms reintrodusert på skivene i 96/97 når Trilogyserien så dagens lys. Riktignok kun på den ene av de tre utgavene i serien. Her illustrert på min tidligere Concept 2000.
8326FF2F-8B81-43D7-AA52-D49FF9C88E3B.png
 
Den gikk fort den gitt. Var 3 min for sent til lansering. Og borte var den. Prøvde meg på både americas og asia seriene også.
 
Satt faktisk og spamma "refresh" knappen i stad. Trykket meg videre i det sekundet pre-order ble tilgjengelig, og fikk beskjed om at den var utsolgt. Til ingens overraskelse....
 
  • Liker
Reaksjoner: Ralph
Satt faktisk og spamma "refresh" knappen i stad. Trykket meg videre i det sekundet pre-order ble tilgjengelig, og fikk beskjed om at den var utsolgt. Til ingens overraskelse....
Samme her. Lurer på hvem som fikk kjøpe/ hva som skulle til for å kjøpe.