Blancpain-tråden

Den er grisekul, men jeg skal totalrenovere badet og tenkte at hvis jeg unnlot å spørre om pris kunne jeg kanskje redusere fristelsen litt. Usikker på hvor bra det funker. Helt koko flott klokke.

• Elsker
Reaksjoner: Chronodiver
Dette er den modellen som ble "soft launched" i september. Den ble delt ut som del av premien til hun som ble "Female Fifty Fathoms Photographer of the year" på "Ocean Photography Awards" (er vel med kobling til Blancpain´s Ocean Commitment). Det ligger en film fra 17. sept på Blanpain´s Instagram-konto med en liten snutt av klokken. Det gikk også rykter om at den kommer i både gull og stål, og at den også skulle komme i 40mm (nå har de kankje endelig hørt på "folket" og lager 40mm som ikke bare er i begrenset opplag) og skal komme i 3 farger (blå, svart og hvit skive), så det gjenstår å se hva sannheten blir til slutt...Personlig synes jeg at hvis det blir 42mm, så er det også er et meget stort fremskritt (fra 45mm) og kan være med på å sørge for at mange flere kan få en FF på håndleddet.

• Liker
Reaksjoner: havarduf og Henrik C
Aner ikke pris. Det vet sikkert ikke Blapæ heller. Snakket med rep på OWF ifm damaklokka referert til ovenfor, da sa han at det kom en 42 mm, men husker ikke om han sa 2022 eller 2023.

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
7D1DD103-048E-4B50-8568-0CCBAB349CD5.jpeg

Ja da var titanversjon 3.0 her. Og denne gang med «x-71» lenke med andre endlinks. Fin kombo. Den opprinnelige Bathyscaphelenken x70 ble jo voldsom for mange. Som titanist er jo alle modeller i titan velkomne.

Ja da var titanversjon 3.0 her. Og denne gang med «x-71» lenke med andre endlinks. Fin kombo. Den opprinnelige Bathyscaphelenken x70 ble jo voldsom for mange. Som titanist er jo alle modeller i titan velkomne.

Fytti katta, denne er kanon! Det er tommel opp fra meg ihvertfall. (y) Akkurat passe understated og akkurat passe flashy.