Blancpain-tråden

Synd at BlancpainSwatch ødelegger for en produsent som fortjener så mye respekt for sin historie og hva de har bidratt med gjennom mange århundrer. Måtte de som klekket ut BlancpainSwatch ideen få tannpine resten av året:sick:
 
Jeg er helt enig med @Jon Henrik i denne saken, og ser ikke helt hva folk mener ødelegges for Blancpain ved dette samarbeidet?

Det verste som kan skje er vel at flere får opp øynene for de faktiske Fifty Fathoms-klokkene, og at merket får en høyere bevissthet og anerkjennelse blant flere. Swatch-utgavene er kule, fargerike og definitivt ulike nok de originale til at ingen tror dette er Blancpain.

Da syns jeg det er mer problematisk at også Blancpain virker å justere på historien sin ørlite, for å skape et mantra om at de var først eller best eller what ever. Det er bare så forbanna unødvendig, for klokkene i seg selv, samt historien, er definitivt tøff nok som den er. Enten de var først eller ei.
 
Bør kanskje lage en egen swatc BP tråd men.,.

IMG_2606.jpeg
 
Det er vel fortsatt litt liv i "Hva lanserer Swatch på lørdag?" tråden, men den kunne kanskje være tjent med et navnebytte.
 
Noen som har vært på Bjerke i det siste og sett om de fortsatt har den blå Air Commanden liggende? Om jeg kvitter meg med et par kronografer kunne dét fort være en form for end game...
Hei, jeg var på Bjerke på lørdag, og kan ikke huske å sett noen Air Command. Vet de hadde en i butikkvinduet på gateplan for en tid siden, men kikket ikke i vinduet på lørdag, så godt mulig jeg kan ha gått glipp av den da. :rolleyes: