Blancpain-tråden

Du skulle sagt fra, jeg har en ny, original. Med kasseholder, skruer, verktøy - ja hele pakka! Jeg slenger den etter deg for 8-10k, altså halv pris;)

Hehe. Jo tack - funderat på oem också. De dyker ju upp till och från. Ligger ett på TRF till 5k ish. Blir nog lite långt på min arm. Kör ju XS på sail cloth.

Men kan du tänka dig sälja bara bandet - är jag ett PM bort ;)

@rolf s 0.9 umbraco är korrekt. Du behöver 2 stk.
Stål länken är riktigt bra om du vill ha lite variation.

Redigert:
Litt googling viser at den størrelsen også blir brukt av på RC biler, mulig kan få det på en RC butikk også.
Er det relativt greit og få løsnet med umbraco. Det 2 skruer som sitter i en stang eller er det 1 stang med fast skruehode og en løs skrue?

Så länge det inte sitter med loctite ska det gå helt fint.
En skruv som fäster i genomgående stång 0.9 på bägge.
Umbraco, stång och skruvar till höger i bilden. (Gammal bild - även om tiden stämmer och man sträcker sig lång för att hjälpa på TS ;))

• Liker
Reaksjoner: LarsHa
@Ceramic takker så mye. Da er det samme system som på U-Boaten min, bare den har vanlig flat-trekker skruehode. Greit og ha det ryddig der man skrur opp så man ikke mister de mini skruene. Ser for meg at det er lettere med ombraco en med skrutrekker. sitter bedre i sporet, mindre sjangse for at det glipper.

Ja, jeg tror den er det. Et helt nytt, komplett sett.
Kan dobbeltsjekke lengden på reima når jeg kommer hjem. Er du interessert?

Alltid intresserad :)

Men misstänker att 140/70 är standard längden och den blir nog för långt.

Jo da - har både sax och en lång historia av fixa till själv prosjekt som blivit mindre lyckade ;)

Repor på ap bezel, extra hål i armband os.v. Är nog smartas och stå över denna :(

• Liker
Reaksjoner: Thomas84
Jo da - har både sax och en lång historia av fixa till själv prosjekt som blivit mindre lyckade ;)

Repor på ap bezel, extra hål i armband os.v. Är nog smartas och stå över denna :(
Haha, sånn kan det gå! Målte reima nå, og du hadde rett angående lengen. Men dæven så rått det settet er!

• Liker
Reaksjoner: Ceramic