Blancpain-tråden

Fantastisk klokke! No date er også noe som jeg liker. Dette kunne fort blitt min End Game (om jeg hadde vært i nærheten av å være kjappere på avtrekkeren og solgt unna litt i forkant...).
 
AACC3218-8600-4F63-A3FA-1801426CE310.jpeg
 
Kan bare legge til at jeg elsker denne klokken. Kjøpte ny (brukt) i 2018 og har vært ekstremt fornøyd... Allsidig, understated, perfekt størrelse og sitter veldig behagelig. Lysrefleksjonen på skiva er helt fantastisk (må sees real life).

Fant en kar på WatchProSite som hadde lagt på en Omega Biosteel NATO og klarte omsider å få tak i en - judge for yourself men jeg synes den ble megafin! Liker muligens nye Barakuda like godt pga datovinduet men har ikke sett den live.

163447
 
@Genta : den som var på Oslo Watch Fair? Fikk høre at den ikke var til salgs.
Vis vedlegg 168877
Torsdag sa Blapæ-mannen til meg at de hadde to stk for salg og at jeg kunne gi beskjed. Forstod det som at det ikke var denne, men to stk de hadde på fabrikk for salg. Hadde ikke cash på meg så slo ikke til der og da. Ringte ikke Bjerke fredag for å følge opp heller. Syns den er for dyr, rett og slett.
 
Torsdag sa Blapæ-mannen til meg at de hadde to stk for salg og at jeg kunne gi beskjed. Forstod det som at det ikke var denne, men to stk de hadde på fabrikk for salg. Hadde ikke cash på meg så slo ikke til der og da. Ringte ikke Bjerke fredag for å følge opp heller. Syns den er for dyr, rett og slett.
Såpass! Har noe annet på vei inn, så timing er dårlig for meg. Interesserte får kjenne sin besøkelsetid. Den er dyr, enig i det. Men fantastisk lekker og perfekt størrelse. Prøvde en annen variant også, men blir komisk stor for min del :mrgreen:
AB6ADC56-36AA-4C14-8A07-117800F986D4.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Er det noen som har prøvd 38mm Bathyscaphe på hånda og kan si noe om hvordan den bærer?
Prøvde den i dag på OWF. Det er en diskret og behagelig klokke. Utrolige detaljer. Skiva i sort er rett og slett magisk. Bærer etter min opplevelse noe mindre enn størrelse tilsier. Kanskje fordi jeg er mest vant med lenke den siste tiden. Kassa ligger som smelta på mitt håndledd. Digger den!
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen