Nydelig!
Blir spennende å se hvordan din utvikler seg, moro med litt freshe farger på slike biler
Blir spennende å se hvordan din utvikler seg, moro med litt freshe farger på slike biler
Da har du to uker på deg til å legge ut bilder. Jeg er spent på hvordan den blir i originalfargen.
Yngvejos - har du kommet deg etter Nürburgring? Mange har skjelvinger i lang tid etter noen runder der.
Noen gamle spottings fra meg:
![]()
![]()
![]()
Kult! Jeg var selv på Nürburgring for et par år siden og kjørte en (tam) BMW 320.. men vilt å kjøre på ringen! Man får fort "ringfeber"Skal sies at det ikke er helt ufarlig, var tre store ulykker på under to timer, bla. to norske i en M3 som nærmest ble totalvraket! Forsikringsselskapene er ikke så veldig fornøyd med å bruker egne biler på ringen, til tross at den er klassifisert som en ordinær vei med bompenger og fri fartsgrense... For å få følelsen av hva denne banen virkelig kan by på satt jeg på med en Dodge Viper med profesjonell racerfører! Fy.. det gikk unna
![]()
Spottet nettopp en McLaren MP4-12C, ikke like heftig som gamlefar F1 men likevel ett heftig syn!