Bilspotting

Grå Mercedes SLS AMG spottet parkert i Fredrik Stangs gate:)

Eieren av Panamera GULFen har nok av "Fuck you-money", og bytter biler oftere enn undertøy:D
 
Rød R8 på Majorstuen i dag.

"fuck you money" ja, er dette er utrykk eller er det noe Salt og Pepper hostet opp etter litt for mye dyr vin på Aker Brygge?
 
Spottet meg selv i den helt nye MINI Cooper SD coupe på lørdagen, for en Bil!;)
 
Hva inngår i det? :cool:

Hehe.

Inn i krysset, fra Bærum mot sentrum, går det en vei med et felt i hver retning. Rett før krysset blir det to felt, hvor det venstre kun er for de som skal svinge til venstre. Det er alltid lang kø mot sentrum, og det så da ut som om sjåføren hadde kjørt langs med køen, altså sneket på utsiden, frem til krysset hvor han da svingte inn foran første bil i køen og stod midt i fotgjengerovergangen og ventet på grønt.
 
Spottet to 1960 talls vw busser, et knippe 50 talls bobler, håper bobla mi har det koselig der i vinter! ;)
 
Spottet dette klistremerket i bakruten på bilen min i morges....:0)

ford15.jpg
[/URL][/IMG]
 
Snasen bil!

Du er vel ikke tilfeldigvis eieren av en Porsche Cayenne med samme Nesøyring-sticker?

Nei, den er en kompis borti veien sin...men det var han som laget merket. Så det bakpå Cayennen hans og fikk grini meg til to merker, så jeg har på sommerbilen og vinterbilen....:D

porsche1b.jpg
[/URL][/IMG]