Bilspotting

Ang. BMW må vel alle som konsumenter få lov å ha sitt eget forhold til merket og sine egne grunner til å blir skuffet. Lyden av rekkesekseren (ikke dieselen altså, grøss) er for min del det som gjør en BMW til det den er, men jeg har likevel lært meg å like de nye turbofirerne fordi det er gode motorer som kjører bra. Motorlyd i høyttalerne derimot, hvem kan like det?

Var ikke klar over at de hadde produsert FWD før. Det er jo de selv som bevisst har latt RWD som eneste rette tro bli en del av merkevaren.

E18 ved Hjortnes
Ai9ifHm.png

Ja, har blitt litt spotting i det siste. Har også sett denne 458 over her, fint også å se at den blir brukt i vinterhalvåret.

Barnedåp i Holmenkollen kapell, hadde dessverre ikke med meg mobil, men Audi RS6 C7, BMW 750i F01, Ferrari FF og de sedvanlige RR L405 og L494.

Så også denne flotte MB S63 AMG, penger spart på KIWI kommer nok godt med ved pumpene på bensinstasjonen, men med 585 hk er det nok verdt det. :D

UHEqFvM.png
Tok Taxi fra Lade til flyplassen utenfor Trondheim, fikk en nesten ny S klasse,dog med en av de mindre motorene, men fy flate for ett bra baksete!

Lyden av rekkesekseren (ikke dieselen altså, grøss) er for min del det som gjør en BMW til det den er, men jeg har likevel lært meg å like de nye turbofirerne fordi det er gode motorer som kjører bra.

Jeg synes faktisk at lyden av diesel-sekseren er helt NYDELIG!! Særlig fra inne i bilen.

Jøss - så dyr bil, så har den ikke "hands-free" for telefonen.
Eller skjønner ikke dusten hvordan den skal "parres" :mrgreen:

Ny spotting mellom kl 1415-1500

En svart Porsche 991 Turbo S nedover Parkveien.

Nede i Hegdehaugsveien denne MB ML 63 AMG
DuacfKn.png

Lenger opp i Bogstadveien en grå Aston Martin Rapide

Og ved Statoil på Vækerø en rød Ferrari FF.

En medstudent hadde spottet den ute på veien her om dagen. Tror jeg selv må dra å legge øynene på den. Veldig spennende bil, og sikkert en kul opplevelse å kjøre. Noen som vil låne meg en dyr klokke og dress, så kanskje jeg også får prøvekjøre? :cool:

Spottet den nye XC90'en på E18 ved Skøyen.. Rakk ikke å ta bilde før bussen min kjørte av

Hvit farge, blitt ganske fin den

Men fortsatt ingen RR