Bilspotting

Fant denne skjønnheten på Rudskogen igår
abaed8cfaf09bd14f5c08c05ad99114d.jpg

Jaggu - så ble jeg frakjørt av en norskregistrert Toyota, nei, en Lexus LFA på 17 mai.

Jeg presset min MPV opp i 70 på Ring3, men klarte ikke å forhindre at LFA`en skled sakte fra i ca 85. Ikke imponerende akkurat.
MEN når vi var på vei opp tunnelsen under Tåsen - giret han ned og jeg skjønte at bilen har kapasietet til mer en 85 km/t. Litt mer imponert da gitt.

images

Sølv MB ML63 AMG på Vinderen ved lunsj i full fart ut av lyskrysset opp Slemdalsveien. Sølv MB SLS AMG i krysset Stasjonsveien/Holmenkollveien. Grønn Triumph TR4 i Hoffsveien og en beige Volvo PV544 på E18 ved Texburger.

Noe som fremstod som mann og kone i sine respektive biler kappkjørte ut på E18 på Skøyen isted. Mann i sin sorte f12 og muligens kone i sin sorte rs6.

Gleder meg til den dagen jeg skaper tilsvarende minne som de skapte idag.

GUL Porsche Carrera GT merket "solgt" hos Autotuning i går. Utrolig flott med en farge som skiller seg ut...

Redigert:
Her pleier det vanligvis å stå en Fiat 500 eller Lexus RX400h så dette var en positiv overraskelse...
8cJ4GSu.png

PS: Jeg sto stille da jeg tok bilde:)

Var en tur i Amsterdam torsdag og fredag. Stort sett var vi i møtelokaler eller på lokaltog, men på tre korte taxiturer spottet jeg 2 (TO!) forskjellige Fisker Karma'er!

Var innom Citroen i Paris på lørdag og så blandt annet tre spesielle biler der

Dette var den første bilen som krysset Sahara
20140524_151923.jpg

wtcc bil med blandt annet Loeb bak rattet
20140524_151541.jpg

Litt lengre bort i gata så jeg denne mercedes amg'en.
20140522_174721.jpg

Var mye fine Aston Martin DB9, div ferarri osv. Ferarri og Lambo kunne leies for 89 euro, men etter å ha sett hvordan franskmenn kjører så droppet jeg det

En tidlig DeTomaso Pantera før de ødela den rene formen med full Tupperware/Royal Oak Offshore Rubberclad Survivor Extreme-programmet. For en herlig bil!

Passerte også en nydelig blondine i en strøken Delta Integrale. Uansett hvor mye det bildet setter fantasien i sving er jeg ikke i stand til å lure meg til å tro at hun har kjøpt den selv.