Bilspotting

Aston Martin i Bygdøy Allé i dag.
IMG_0058.JPG
 
Fikk sett mye lekkert forrige uke. Turkis Mustang 65', turkis Porsche 911 991, to Audi RS6 avant, én BMW M2, Lamborghini Hurracan, Datsun 240Z.
IMG_2983.PNG


Denne uken har vært regnfull og trist.
Er det å mangle diodene i bremselyset en Tesla patent?
IMG_2981.PNG


Så denne flotte Bentleyen på Lilleaker i dag
IMG_2982.PNG


Så også nye Opel Ampera-e på veien i dag kl 13, må ha vært én av de første levert til kunde. Først kundelevering i dag, men fy søren så liten den var. Får vel ikke plass til mye i den. Fant bilde av bilen jeg så tidligere i dag.
IMG_2985.PNG
 
Redigert:
Fikk sett mye lekkert forrige uke. Turkis Mustang 65', turkis Porsche 911 991, to Audi RS6 avant, én BMW M2, Lamborghini Hurracan, Datsun 240Z.
Vis vedlegg 42311

Denne uken har vært regnfull og trist.
Er det å mangle diodene i bremselyset en Tesla patent?
Vis vedlegg 42309

Så denne flotte Bentleyen på Lilleaker i dag
Vis vedlegg 42310

Så også nye Opel Ampera-e på veien i dag kl 13, må ha vært én av de første levert til kunde. Først kundelevering i dag, men fy søren så liten den var. Får vel ikke plass til mye i den. Fant bilde av bilen jeg så tidligere i dag.
Vis vedlegg 42312


Min favoritt er Datsun'en! Tøff og typisk japansk representant for tiden; Kopi av vestlig design, men meget godt gjennomført.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Da jeg kom ut fra jobben å fredag oppdaget jeg en uvanlig bil.
Toyota Mirai!
Vis vedlegg 34033

Vis vedlegg 34034

Virkelig artig å se denne bilen!
jeg har til nå bare lest om den. Bilen er stor, og bare registrert for fire. Her ligger det mye teknologi i bunnen som om noen få år vil ta mindre plass.

Virkelig flott bil!


8
Flott svart bil. Vet du noe om bagasjerommet på denne? I tillegg til barnevogn tror du den tar 4 eller 6 ølbrett. Gretten svigermor ser jeg det er allerede er plass til.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Flott svart bil. Vet du noe om bagasjerommet på denne? I tillegg til barnevogn tror du den tar 4 eller 6 ølbrett. Gretten svigermor ser jeg det er allerede er plass til.

Du får nok plass til alt det der!
Hvis det blir trangt er det bare å zip'e litt!

8
 
2010 modell Porsche Cayenne Turbo, men hvilken kit er det satt opp på denne? Magnum står det på bakluka.
IMG_3400.PNG
IMG_3401.PNG


Spottet også nye E-klasse All-Terrain, fy søren så lekker:cool:
 
2010 modell Porsche Cayenne Turbo, men hvilken kit er det satt opp på denne? Magnum står det på bakluka.
Vis vedlegg 45723 Vis vedlegg 45725

Spottet også nye E-klasse All-Terrain, fy søren så lekker:cool:

Techart Magnum

Har vært der en en gang. Mye svulmende plastik og gull-detaljer på biler som skulle til midt-østen.
Det er varierende hvor pene Techart-kitene er, men du verden som bilene går etter litt trim derfra.. :)