Bilspotting

Forflytte legeme fra A til Y
Høres rimelig ut. Ikke A til Å. Bare til Y. det vil si; ikke fullverdig.... :cool:

Takk!! Kunne ikke sagt det bedre selv!
Panamera, Cayenne og nå Macan(hva er det for navn??) er forurensing av Porsches gode navn og rykte, og egnes best som ilestein for båten..

Så godt å lese at det er andre også som har slike gale og sprø meninger!
Jeg er litt konservativ med hensyn til bil...

:cool:

En kompis spotta denne idag. Tøffere blir det ikke!

Skjermbilde2014-06-11kl181810_zps15441b9d.png

I går så jeg en hel matt sort Tesla. Alt var folie dekket matt sort. Selv emblem og lister.

En herfra hadde vel matt sort folie på sin?

:cool:

Alfa 4C

Spottet Alfa Romeo 4C i Fredrikstad. Tøff bil!

Hehe, jeg så en maken et helt annet sted, for noen uker siden. Av alle steder på Verdal'n (i Nord-Trøndelag). De kaller seg jo lotto-bygda, kan hende det var en heldiggris som hadde brukt litt av premien på en slik?;)

Feteste bilen der i bygda den helga, i alle fall. Skled rett inn blant alle rånebilene (og de er det ikke rent få av!)

Takk!! Kunne ikke sagt det bedre selv!
Panamera, Cayenne og nå Macan(hva er det for navn??) er forurensing av Porsches gode navn og rykte, og egnes best som ilestein for båten..
Like meningsløs som Tesla rett og slett! :mad:

Du har logisk nok misforstått meningen med Tesla om du synes den er meningsløs. De fleste bilentusiaster liker faktisk Tesla, du må bare ta den for det den er.

Men det var ikke det jeg skulle si. Hva med Cayman S da? i følge flere en bedre bil enn 911… Et slags arbeidsuhell fra Porsche :rolleyes:

Hva gjelder Tesla(annet enn at det er en overpriset bil #2) er det en annen skål, og jeg er i for godt humør til å begynne den raljeringen :rolleyes:

Cayman S har jeg og hørt mye lovord om, og som kjent - ingen regel uten unntak. Selv syns jeg 911 Turbo fra sent 80-tall og tidlig 90-tall er noe av det flotteste å få tak i. Men for all del, dette er min smak hva Porsche angår, og andre skal få lov til å ha ulik mening der :)

Vi dropper Tesla-diskusjon, er nok ganske uenige der :)

Enig med deg. Liker best før 1970 og siste utgaven, og selvsagt høydepunktet i mellom, 993. De før 993 er fine også så lenge de holdes enkle og originale. Mange voldtatte Porscher rundt om kring... Men uenig i at Panamera er styggedom, men jeg har jo også et ganske åpent sinn for bil, ikke så veldig fundamentalistisk :eek: Synes Panamera er en flott bil, og den har et marked. Jeg har to mye bedre kandidater til meningsløse biler, både estetisk og praktisk: Bmw X4 og X6 ;)