Bilspotting

Har sett en A-Ford en del ganger i det siste. Ser ut til at den blir brukt som helårsbil?! Så ganske sliten ut, men den gikk da :O

Mange av dem ennå! En kollega har to, en som er strøken, og en som var tenkt som delebil, men som nå visstnok skal totalrestaureres (kanskje den du har sett, den er på veien såvidt jeg vet). Han er meget aktiv i klubben, og drar rundt på treff og slikt noe.

Mange av dem ennå! En kollega har to, en som er strøken, og en som var tenkt som delebil, men som nå visstnok skal totalrestaureres (kanskje den du har sett, den er på veien såvidt jeg vet). Han er meget aktiv i klubben, og drar rundt på treff og slikt noe.

Kan tenke meg det er et levende miljø for slike biler :D Har sett den rundt i området Stabekk, Bekkestua og Nadderud. Må være en ordentlig entusiast som bruker noe sånt nå. Får håpe det er den som skal restaureres, for ellers vil jeg tro den dør nokså raskt i saltsuppa om vinteren :S

Har sett den samme, Boro. Såvidt jeg vet hører den hjemme på Stabekk. Andre eksotiske ting som hører hjemme på Stabekk er en BMW 760i med M-sport pakke. Syntes først ikke noe særlig om M-pakke på 7'er, men nå som jeg har sett denne flere ganger synes jeg det er tøft egentlig

Apropos M... Spottet nye BMW M5 i går. Herlig brumming!:D

Spottet denne forige dagen, jeg ser meg ikke enig i de som mener den er 80-talls;)

23kxn2x.jpg

Spottet en Ferrari Enzo mens jeg spiste lunsj i London på lørdag. Passet seg dessverre ikke å løpe ut av resturanten å ta bilde :p

Var på dagstur til London idag. Følgende ble spottet i og rundt Covent Garden

RR Ghost
McLarren MP12-4c
Audi R8 V10
G55 AMG

Alt i alt, en fin dag for bilspotting!

It`s the wood that makes the good....

Spotta en 1936 Morgan 4/4 på verkstedet idag.

CIMG3835b.jpg

Her settes den nyoverhalte Coventry Climax motoren på plass:D

CIMG3829b.jpg