Bilspotting

Mon tro hvor mange slike AMG MLer som går på vestsiden i Oslo, har i hvert fall sittet på med én av dem og det var en særs underholdende opplevelse. Moro med så mye power i en sånn bil.

Mon tro hvor mange slike AMG MLer som går på vestsiden i Oslo, har i hvert fall sittet på med én av dem og det var en særs underholdende opplevelse. Moro med så mye power i en sånn bil.

Av personlig erfaring er det mange. Kjenner til 3 familier som har denne bilen. Personlig synes jeg Geländewagen er den kuleste SUVen noen sinne laget. Har fått lånt en G55 AMG noen ganger av en slektnig, og selv om den ikke har like mye hester som en ML63, så er det fortsatt en morsom bil!

Jeg får ikke dette helt til å stemme, en AMG. senket og frisert opp motormessig, hva er poenget? Skal du ha deg en SUV for å komme deg på hytta som muligens ligger ulendt til trenger du ikke en senket SUV??? Skal du komme deg fram i bymiljø hvor det ikke er brøytet eller du bor i Holmenkollen trenger du firehjulsdrift.... To the point- firehjulsdrift er genialt, jeg kjører quattro, skal du kjøre fort på vei- eller bane trenger du noe annet enn suv, skal du kjøre offroad trenger du ikke en senket suv men et offroadkjøretøy.
Tom

Delevis enig og derfor finnes det Roger, men strengt tatt så er det så deilig politisk ukorrekt og så riktig med et lass av krutt.

Spottet selv en DBS (ikke tråsykkel) i butikken til en bekjent, hvorfor kan ikke lottoen snart gå inn:)

Jeg får ikke dette helt til å stemme, en AMG. senket og frisert opp motormessig, hva er poenget? Skal du ha deg en SUV for å komme deg på hytta som muligens ligger ulendt til trenger du ikke en senket SUV??? Skal du komme deg fram i bymiljø hvor det ikke er brøytet eller du bor i Holmenkollen trenger du firehjulsdrift.... To the point- firehjulsdrift er genialt, jeg kjører quattro, skal du kjøre fort på vei- eller bane trenger du noe annet enn suv, skal du kjøre offroad trenger du ikke en senket suv men et offroadkjøretøy.
Tom

Hyttetraktor fra vestkanten skal vel sjeldent opp noen ubrøytet vei!! Det er brøyta opp til skarsnuten i Hemsedal ihvertfall ;)

Men jeg for min del.. syntes de er helt råe!! :D