Bilspotting

Akkurat! Er nå den stolte eier av et blått prakteksemplar. Bilen på bildet var den eneste de hadde med vinterdekk og som derfor kunne prøvekjøres. Men det ble kontrakt på en enda finere altså.


Gratulerer med et herlig bilvalg. Quattroporte er rett og slett nydelig, og mørkeblå blir helt riktig på denne.
 
For en bil. Min absolutte favoritt sedan:mrgreen:

Kom gjerne å vis frem gliset her:http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?t=10095

Takker alle sammen. Det er rart med det, for da denne generasjonen QP ble lansert var jeg 28 år. Men likevel føles det som om jeg har drømt om den siden jeg var bare guttungen. Det er en uvanlig bil her i avgiftsvennlige sentraleuropa også. Har blitt filmet/fotografert tre ganger bare i dag av tilfeldige folk. Og nå er det drittvær, og bilen er skitten.den tiltrekker seg også Audier og BMWer som fluepapir. De legger seg bak og blir liggende der mil etter mil. Selv om jeg kjører sakte vil de fleste bare ikke forbi.

Det hadde vært gøy å dra på et treff med bilen men den blir nok stående i utlandet. Reglene for å kjøre i Norge er ikke så greie når man fortsatt har samboer og barn i Norge faktisk. Hadde vært null problem om de hadde bodd ute også. Sånn det er nå må jeg nok ha flaks og treffe en medgjørlig tollmedarbeider for å få kjøre inn selv om jeg har adresse i utlandet.
 
Fikk denne på snap fra en kompis som jobber med biler



Sikle!!

Ai ai, sikle er bare forbokstaven her. Er din kompis i Norge? Forsøkte på se på reg.nr til bilen i bakgrunnen. Kan se ut som et norsk skilt, men ikke sikker. Skal være 2 av 499 som er bestilt til Norge, så denne bilen er kanskje en av de 2 som er bestilt hit?
 
Ai ai, sikle er bare forbokstaven her. Er din kompis i Norge? Forsøkte på se på reg.nr til bilen i bakgrunnen. Kan se ut som et norsk skilt, men ikke sikker. Skal være 2 av 499 som er bestilt til Norge, så denne bilen er kanskje en av de 2 som er bestilt hit?

De var i Sverige og hentet inn denne for en kunde. Han sendte meg en video når de kjørte den. Herregud for en maskin