Hvorfor lar folk seg lokke av dette nullrente styret???Burde vel kjøpt en nybil med 0%rente og beholdt den i 3år
Går kanskje i Null etter 3år om en har gratis rente. Men må jo velge en fornuftig bil om det regnestykket skal gå oppHvorfor lar folk seg lokke av dette nullrente styret???
Det er pristapet som ofte er det verste….
«Men jeg hadde nullrente i 3 år, ja og så hadde jeg rundt 400 000,- i verditap»
Du må opp litt i pris, for usikker på om de rimeligste til syvende og sist blir de rimeligsteHar begynt å leke med tanken om en kosebil til de fine dagene, de ovale helgene og alle de andre dagene der du har lyst å kjøre noe gøy.
Er åpen for ganske mye, og har generelt ett åpent sinn, men det skal være bensin, det skal være minst 6 sylindre, det skal helst ikke være mer enn 2 dører, det trenger ikke være fast tak, den skal aller helst være europeisk.
Antall seter: minimum 2, men hadde vært kjekt om jentene kunne vært med så 4 er ideelt.
Alder er ikke det viktigste, tilstand bra nok til at det ikke må restaureres, TLC er greit og forventet
Pris helst under 400k
Alternativer som har vært sett litt på er:
BMW 645/650
Porsche 911
Porsche Cayman
Porsche Boxster
Audi RS5
Bentley Continental GT
Hva annet finnes som jeg overser eller har glemt?
Ser ut som det er mye blandede opplevelser/følelser når det gjelder xc90.
Ser ut som dette er en bil en må kjøpe/eie selv og se om det er riktig bil for en…
Ikke hørt noe fra han selgeren heller hos den lokale Volvo forhandleren
Det regnestykket der vil jeg gjerne se, for det har jeg ingen tro påGår kanskje i Null etter 3år om en har gratis rente. Men må jo velge en fornuftig bil om det regnestykket skal gå opp
Selger bilen min til vraktpant.Det regnestykket der vil jeg gjerne se, for det har jeg ingen tro på![]()
Det regnestykket der vil jeg gjerne se, for det har jeg ingen tro på![]()
Mulig en kan selge for det som gjenstår på lånet etter 3år. Gå i null.
Men kjøp et månedkort til buss og sett resten i fond. Sannsynligvis mer lønnsomt enn å kjøpe bil uansett….
Jaguar XK gen 2?Har begynt å leke med tanken om en kosebil til de fine dagene, de ovale helgene og alle de andre dagene der du har lyst å kjøre noe gøy.
Er åpen for ganske mye, og har generelt ett åpent sinn, men det skal være bensin, det skal være minst 6 sylindre, det skal helst ikke være mer enn 2 dører, det trenger ikke være fast tak, den skal aller helst være europeisk.
Antall seter: minimum 2, men hadde vært kjekt om jentene kunne vært med så 4 er ideelt.
Alder er ikke det viktigste, tilstand bra nok til at det ikke må restaureres, TLC er greit og forventet
Pris helst under 400k
Alternativer som har vært sett litt på er:
BMW 645/650
Porsche 911
Porsche Cayman
Porsche Boxster
Audi RS5
Bentley Continental GT
Hva annet finnes som jeg overser eller har glemt?