Phenix
Støttemedlem
.Ja, det er helt magisk. Sjeldent jeg lar meg rive med av sånne ting men dette var fine greier.
Redigert:
.Ja, det er helt magisk. Sjeldent jeg lar meg rive med av sånne ting men dette var fine greier.
Det var litt av en oppgradering.Byttet arbeidsbil fra Vito til Landcruiser i dag og må si jeg er meget fornøyd med det valget
Traust, godt, konservativt og dønn solid. Right up my alley!
Ja, man kan vel si det. Behovet for kassebil er ikke like prekært lenger. Har savnet varebil med personbilkomfort. G-wagon var litt utenfor budsjett så da ble det en solid LC. Angrer ikkeDet var litt av en oppgradering.![]()
Jeg gikk fra Sprinter (lett lastebil) til Transporter, og det var en nedgradering av rang. Godt jeg skal i en Vito om kun kort tid. Er noe eget med Merc altså..Byttet arbeidsbil fra Vito til Landcruiser i dag og må si jeg er meget fornøyd med det valget
Traust, godt, konservativt og dønn solid. Right up my alley!
Bitter eller humor?
![]()
Bruktbil til salgs: Volkswagen ID. Buzz - 2023 - Gul - 204 Hk - Flerbruksbil
Bildrømmen til far må vike plass for kjøkkendrømmen til mor... Drømmebilen må dessverre bort for å beholde husfreden. Når "Kan ikke lage mat med bilen" blir brukt som argument er det bare å gi seg ?? Det som skulle være lange turer med sup/surfebrett på taket, turtlevogn på hengerfeste, fersk...www.finn.no
Litt mindre nerdete, men desto mer barnslig.
Titts-sonen humor. I like it!Litt mindre nerdete, men desto mer barnslig.Vis vedlegg 346898