Som legen sier: ta en paracet og vent. Det går fort over.Er lei av liten bil,fikk plutselig lystpå id Buzz
Suzuki jimmny er nesten samme størrelse og har like god framkommelighet . Den får du mykje billigere .Ligger en tilsvarende på finn nå, litt stiv pris men ser veldig kul ut![]()
Er en Suzuki jimny til 700k jeg prater omSuzuki jimmny er nesten samme størrelse og har like god framkommelighet . Den får du mykje billigere .
13.05.2025Er det noen som har erfaring med Yokohama Advan Sport V107, Continental SportContact 7 eller Goodyear Eagle F1 på samme bil.
Dekkdim 245/35-20 og 275/30-20
Tenker på sporing og støy da det er lite med kjøring på bane.
Har du testet Michelin Pilot Sport. Har de nå og de er meget fine på støy og sporer nada. Bonus at de faktisk tåler å bli kjørt hardt også.13.05.2025
Gikk for Yokohama da jeg ble anbefalt dette av dekkforhandler, de var veeeeeldig støysvake.
Hadde Goodyear run flat fra før som bråker mye.
Kjørte støymåling i 70, 80 og 90 km/t.
Yokohama var lik elle litt høyere db enn Goodyear
Ang sporing så ble det litt bedre.
Hadde kontakt med flere forhandlere før jeg kjøpte dekk og fikk forskjellige svar, konklusjon er at de anbefaler det de har høyeste fortjeneste på.
Tror jeg har pløyd igjennom det meste av dekk og må si meg enig.Michelin - alltid Michelin.
Om du er kresen, altså.
Men avhenger da veldig av bil og vektfordeling dette?Tror jeg har pløyd igjennom det meste av dekk og må si meg enig.
Har Michelin Pilot Sport foran på SLK55n og Conti sportcontact 7 bak. Begge er fine dekk, men dekkstøy kan ikke sammenlignes med andre biler da jeg sitter oppå bakjulene. Skiftet til Conti bakdekk fra Falken. Det ble stor forskjell, Falken sporen noe inn h.....Har du testet Michelin Pilot Sport. Har de nå og de er meget fine på støy og sporer nada. Bonus at de faktisk tåler å bli kjørt hardt også.
Ja, det vil nok være forskjeller. Men på en bil som har litt prestanda så synes jeg Michelin leverer godt.Men avhenger da veldig av bil og vektfordeling dette?