... Men så skal det sies at det særdeles få elbiler som ser bra ut også, til VW's forsvar.
Enig der.
Men MG Cyberster må jeg si falt i smak. Både i utseende og opplevelse. Skuddet for baugen kommer derimot fra Kina...
8- (
... Men så skal det sies at det særdeles få elbiler som ser bra ut også, til VW's forsvar.
Jeg kan komme på én. Audi GT RS. Men åpen for å bli belært. BMW's I7 kan muligens strekke seg inn på godkjent med litt aquired taste.Er da mange elbiler med bra design
BMW I4 ser ikke så verst ut. Har også sansen for nye Mini i elektrisk utførelse og nye A6 ser heller ikke ille ut.Jeg kan komme på én. Audi GT RS. Men åpen for å bli belært. BMW's I7 kan muligens strekke seg inn på godkjent med litt aquired taste.
-Samtlige av Mercedes sine elbiler ser helt for jævlige ut. Fullstendig krise! Og jeg er blodfan av MB!EQE
EQC
MX30
Etron
Porsche sin elbil
BMW har noen
Enyaq
Ariya
5008
Nye Mazda 6e ser ikke så ille ut synes jeg. Litt flat på sidene, men ellers bra.Jeg kan komme på én. Audi GT RS. Men åpen for å bli belært. BMW's I7 kan muligens strekke seg inn på godkjent med litt aquired taste.
Nye Mazda 6e ser ikke så ille ut synes jeg. Litt flat på sidene, men ellers bra.
Jeg mistenker at egenvekten på denne, som er ganske høy, innebærer at du knapt kan ta med deg en tannbørste i tillegg til passasjerer når bilen ikke er registrert som lastebil..... N1 har tillatt totalvekt på 3500 kg.Vis vedlegg 390791![]()
Bruktbil til salgs: Tesla Cybertruck - 2024 - Sølv - 600 hk - Pickup | FINN.no
Tesla Cybertruck - en av tidenes mest omtalte biler - registrert for første gang i Norge. Bilen har et særegent uttrykk som skiller den fra alt annet på fire...www.finn.no
Jeg mistenker at egenvekten på denne, som er ganske høy, innebærer at du knapt kan ta med deg en tannbørste i tillegg til passasjerer når bilen ikke er registrert som lastebil..... N1 har tillatt totalvekt på 3500 kg.
Dette må være verdens styggeste bil. Bra at den er billig daVis vedlegg 390791![]()
Tesla Cybertruck - en av tidenes mest omtalte biler - registrert for første gang i Norge. Bilen har et særegent uttrykk som skiller den fra alt annet på fire...www.finn.no
Jeg leste nylig om en Cybertruck som ble beslaglagt i England: de er ulovlige.
Artikkelen sa også at få ble imponert til Europa fordi myndighetene krevde såpass modifikasjoner for å få den godkjent.
Det ser ikke ut som det ble et problem for Norge.
Billig billig er det ikke heller...
![]()