Bilsnakk

Jungeltelegrafen om du har noe som ikke er standardvare.
Ser at enkelte som driver med amcar etc.kun annonserer fra egen nettside etc

Er vel bare finn som gjelder tror jeg, men kan anbefale også forum på facebook, det er jo ofte bilklubber eller spesifikke grupper for en modell hvor man kan få napp. :)
Dette er et ganske hett tips - om man ligger ut en "WTB" post på merkespesifikke facebook grupper, er det mange som har biler de egentlig kunne tenke seg å selge som de ikke har lagt ut på finn eller lignende enda.

Det viktigste med et merkeforum er at du kan få litt innsikt i hva som er styrker og svakheter til de ulike modellene over. Det er mye god informasjon som flyter mellom medlemmene der.
(Pluss slik som her også. Jeg var ikke klar over de detaljer som har kommet frem nå....)

8- )

Det er vel bedriftskunder som i hovedsak kjøper landcruiser , noke som forteller meg at det er nok litt vurderinger rundt det i forhold til elbil mtp faktisk bruk og holdbarhet .

Så at en kan skaffe seg billig proace i år er vel helt tydelig . Så er det synd at kundene ikkje kan få kjøpe det dei faktisk vil ha .

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hva er det med folk?
IMG_1263.jpeg

Har fått svar: hvor var dette?

bilen er reg på en mann.Antar At det er kona/samboer som er bruker

Edit: kom en unnskylding i retur.
Har saumfart bilen etter skader.alt ok.
Men var jo 1cm klaring.

Sier meg ferdig med saken å glemmer hele greia

Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: Grendel
Er det noen som har sett tester på om det er fornuftig å starte opp en vinterlagret bil en gang eller tre i løpet av vinteren ?
Tørker oljen opp i lagrene, sliter det mere med en oppstart, sikkert mange plusser og minuser.